کد خبر: 910388
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اعلام کرد:
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان سمنان از اعزام 2500 نفر علاقه‌مندان به بنیانگذار انقلاب اسلامی به مراسم ارتحال امام (ره) خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ غلامرضا قندهاری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد زائر در روز 14 خردادماه از طریق 62 دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به همزمانی آیین بزرگداشت ارتحال امام با ماه مبارک رمضان، افزود: امسال با توجه به این همزمانی همه افراد اعزام شده از شهرستان‌های غربی استان و از جمله گرمسار، آرادان، سمنان، سرخه و مهدیشهر انتخاب شدند و از نیمه شرقی استان کسی به این مراسم اعزام نمی‌شود.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان سمنان با بیان اینکه در سراسر استان نیز برنامه‌هایی به مناسبت سالروز رحلت امام برگزار می‌شود ادامه داد: این آیین در سمنان در مسجد تاریخی امام و با حضور آیت الله علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا برگزار می‌شود ضمن اینکه در همه شهرستان‌های هشت‌گانه استان نیز برنامه‌های مشابهی برنامه‌ریزی شده که عمدتا در مساجد جامع این شهرها و یا مصلاهای مراکز شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت 15 خرداد در مسجد امام سمنان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور حجت‌الاسلام رضایی معاون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ قندهاری آیین‌های بزرگداشت 15 خرداد در سایر شهرستان‌های استان با حضور مردم قدرشناس و ولایتمدار استان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: مسابقه فرهنگی فراق یار، سوگواره‌ای در سوگ باغبان ویژه کودکان و نوجوانان، آیین‌های انس با قرآن، گردهمایی تشکل‌های دینی بانوان ، ساخت و پخش بیش از هشت فیلم مستند و گزارشی در خصوص امام و ده‌ها برنامه دیگر از جمله برنامه‌های بزرگداشت سالروز رحلت امام و سالروز قیام 15 خرداد در استان سمنان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار