کد خبر: 910173
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خبرداد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: البرز بعد از استان هرمزگان رتبه دوم را در بازسازی و نوسازی صنایع در کشور کسب کرده و در این زمینه فعال است.

جهانگیر شاهمرادی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از مبالغی که پرداخت شده در بخش سرمایه در گردش 661 طرح مربوط به حوزه صنعت بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه 559 میلیارد تومان میزان مبلغ پرداختی به صنعتگران بوده است، افزود: سرمایه ثابت 23 پرونده با 180 میلیارد تومان بوده که جمع کل صنعت و معدن 189 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی برای سرمایه در گردش 185 طرح 42 میلیارد تومان پرداخت شده است،گفت: در بخش سرمایه ثابت 6 طرح با 48 میلیارد تومان بوده و جمع کل طرح‌های جهاد کشاورزی 191 میلیارد تومان بوده است.

شاهمرادی با بیان اینکه اشتغال از اهمیت خاصی برخوردار است و در سال‌جاری تسهیلات خوبی برای بازسازی و نوسازی صنایع در نظر گرفته شده است،گفت: البرز بعد از استان هرمزگان رتبه دوم را در بازسازی و نوسازی صنایع در کشور کسب کرده و استان البرز در این زمینه فعال است و خواهش ما این است که بانک‌ها در این زمینه حساسیت ویژه داشته و با صنعتگران مساعدت کنند.

وی گفت: در بخش نوسازی و بازسازی صنایع عملکرد استان البرز قابل قبول است اما لازم است که تلاش برای جذب اعتبارات این حوزه بیشتر شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار