کد خبر: 910171
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
امام‌جمعه فردیس خبرداد
امام‌جمعه فردیس گفت: مصلی جدید فردیس با هشت هزار و 500 مترمربع زیربنا بدون هیچ ستونی ساخته‌شده است که علاوه بر زیبایی، از استحکام خوبی در مقابل بلاهای طبیعی برخوردار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی گفت: مصلی فعلی شهرستان فردیس با زمینی به مساحت 1 هزار مترمربع توسط مجموعه شهرداری در سال 83 به دفتر امام‌جمعه این شهرستان واگذار شد و این مکان با سازه ساده ساخته‌شده است.

وی بابیان اینکه باهدف ارتقاء جایگاه مصلی این شهرستان فعالیت‌هایی صورت گرفته است، یادآور شد: دو هکتار زمین توسط شورای شهر فردیس برای ساخت مصلی تخصیص داده‌شده است.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به طراحی بی‌نظیر مصلی فردیس، خاطرنشان کرد: این مجموعه با هشت هزار و 500 مترمربع زیربنا بدون هیچ ستونی ساخته‌شده است که علاوه بر زیبایی از استحکام خوبی در مقابل بلاهای طبیعی برخوردار است.

ایمانی در خصوص عملیات ساخت این مجموعه در فردیس بیان کرد: شهرداری کرج هرساله 500 میلیون تومان بودجه برای تأمین مصالح مصلی فردیس در نظر گرفته است.

وی بابیان اینکه این مکان در زلزله پناهگاه مناسبی خواهد بود، اظهار کرد: در این مجموعه سالنی نیز در نظر گرفته‌شده است که برای برگزار همایش‌ها مناسب است.

امام‌جمعه فردیس در ادامه با اشاره به شرایط نامناسب درمانی در فردیس، تأکید کرد: یک بخش از مجموعه مصلی تازه تأسیس شهرستان فردیس به مسائل درمانی تعلق خواهد گرفت.

ایمانی در پایان گفت: ساخت مصلی جدید شهرستان فردیس با مشکلات مالی مواجه شده بود که برای رفع این معضلات گل‌ریزانی با حضور خیرین شهرستان فردیس برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار