کد خبر: 910063
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
با توجه به پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه راه‌آهن اردبیل انتظار می‌رود در سال ۹۹ شاهد تکمیل و بهره‌برداری از راه آهن اردبیل – میانه باشیم.
داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: استاندار اردبیل امسال با همراهی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تعهد ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی کرده‌اند ما نیز قطعاً کمک‌کار این موضوع خواهیم بود تا اهداف اشتغال استان عینیت یابد.

وی دومین تعهد اجرایی استاندار را تکمیل راه‌آهن اردبیل – میانه در مدت سه سال دانست و اضافه کرد: این پروژه به صورت هفتگی و با حضور شخص استاندار مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد و اجرای آن از طریق شرکت زیرساخت‌های وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: در خرداد ماه موضوع راه آهن و بحث مشارکت بخش خصوصی در اجرای این پروژه به سرانجام خواهد رسید و با توجه به پیشرفت ۵۰ درصد این پروژه انتظار می‌رود در سال ۹۹ شاهد تکمیل و بهره‌برداری از راه آهن اردبیل – میانه باشیم.

شایقی در مورد واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی اظهار کرد: سال گذشته متعهد شده بودیم ۵۳ پروژه را از طریق واگذاری به بخش خصوصی تکمیل کنیم که عملکرد ما نشان می‌دهد این تعداد تا پایان سال با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی به ۱۱۶ پروژه رسید.

وی افزود: امسال نیز با مشارکت بخش خصوصی اولویت با واگذاری پروژه‌های نیمه تمام و اساسی استان است که انتظار می‌رود نتایج مطلوبی را در این حوزه شاهد باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار