کد خبر: 910027
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
وزیر نفت از فرصت ۶۰ روزه توتال برای مذاکره با آمریکا خبر داد و گفت: اگر دولت آمریکا با ماندن توتال در ایران موافقت نکند، چین جایگزین این شرکت می‌شود.

جوان آنلاین: بیژن نامدار زنگنه با بیان اینکه وزارت نفت و کمیسیون انرژی با یکدیگر متحدالنظر هستند که باید در این شرایط سخت همکاری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند،گفت: دستاورد نشست امروز کمیسیون انرژی تداوم همکاری‌ها و همفکری‌ها برای عبور از گردنه شرایط سخت کنونی است.

وزیرنفت دولت دوازدهم از تشکیل کمیته ای بین وزارت نفت و کمیسیون انرژی به منظور عبور از وضعیت فعلی خبر داد.

توتال برود، شرکت چینی جایگزین می‌شود
زنگنه با بیان اینکه شرکت توتال در حال حاضر مشغول مذاکره با دولت آمریکا برای ماندن در پروژه فاز 11 پارس جنوبی است، تصریح کرد: شرکت توتال 60 روز فرصت دارد تا با دولت آمریکا مذاکره کند که دولت فرانسه نیز در این 60 روز می‌تواند با دولت آمریکا برای ماندن توتال در ایران مذاکراتی انجام دهد.

وزیر نفت با بیان اینکه در صورت موافقت دولت آمریکا و استثنا قائل شدن برای توتال، این شرکت در ایران می‌ماند، اظهار داشت: اگر دولت آمریکا با ماندن توتال در ایران موافقت نکند، چین جایگزین این شرکت می شود.

منبع:خانه ملت

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
حتما جناب زنگنه بدلیل اینکه ترامب حرفت را شنید و ترسید و توتال هم از عظمت تو و رییست روحانی شوکه شد و گفته امریکا و توتال حتما میمانند!!!!!!!
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
آیماز Aymaz لفظی که آتاتورک به آنها که مکتوب عدم اشغال استانبول را توسط متفقین دریافت کرده بودند و باورشان شده بود که یک تکه کاغذ میتواند مانع اشغال استانبول شود.

نا آگاه ، جاهل ... .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار