کد خبر: 909906
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
هشتگ #ما_به_افطاری_نخواهیم_رفت روز گذشته و به دنبال رد دعوت برخی هنرمندان برای حضور در مراسم افطاری با رئیس‌جمهور در فضای مجازی داغ شد.
 

به گزارش جوان آنلاین، روزنامه خراسان نوشت: هشتگ #ما_به_افطاری_نخواهیم_رفت روز گذشته و به دنبال رد دعوت برخی هنرمندان برای حضور در مراسم افطاری با رئیس‌جمهور در فضای مجازی داغ شد.
بعد از آن‌که برخی از هنرمندان همچون پرویز پرستویی، مهناز افشار، آناهیتا همتی، مازیار میری و... دعوت رئیس‌جمهور برای حضور در مراسم افطاری را رد کردند، کاربران در فضای مجازی به این اتفاق واکنش نشان دادند. در ادامه گلچینی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی به این تصمیم سلبریتی‌ها را از نظر خواهید گذراند:

* این‌ها همان‌هایی بودند که دیروز از روحانی حمایت می‌کردند. همه چیزمان شده است شوآف!

* نگران قیمت ارز هستن. هر چی نباشه سفر خارجی کم نمی‌رن! این آدم ها تا وقتی یک نفر یا یک جریان به نفعشون باشه پشتش می مونن!

* نقد و پیگیری مطالبات فقط در شرایط باثبات و متعادل معنی داره. به نظرم کار این هنرمندان اشتباه بود.

* من نمی‌دانم چرا هنرمندان ما عادت کرده‌اند در هر موضوعی دخالت کنند؟! شما هنرمندید ، در زمینه کاری خودتان اظهارنظر کنید. شما را چه به سیاست!

* به نظر من این رفتار سلبریتی‌ها در واکنش به دعوت روحانی لازم بود. دولت باید بداند خانه ساختن روی رای هنرمندان، خانه ساختن روی آب است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار