کد خبر: 909879
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 72 هزار نفر بافنده در سطح استان به بافت فرش دستبافت اشتغال دارند که از این تعداد 15 هزار نفر از خدمات بیمه قالیبافی بهره‌مند شده‌اند.

جعفرصادق اسکندری اظهار داشت: از مجموع معرفی‌شدگان به بانک‌های عامل اعم از صادرات، ملت و تجارت برای اخذ تسهیلات مشاغل خانگی، 442 نفر به حوزه فرش دستباف اختصاص یافته است که در مجموع برای دریافت تسهیلات به مبلغ 40 هزار و 700 میلیون ریال به بانک‌ های عامل معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون از این تعداد 280 نفر، در مجموع مبلغ 19 هزار و 350 میلیون ریال به دریافت تسهیلات مذکور موفق شده‌اند.
اسکندری در خصوص بیمه قالیبافان افزود: در حال حاضر 72 هزار نفر بافنده در سطح استان به بافت فرش دستبافت اشتغال دارند که از این تعداد 15 هزار نفر از خدمات بیمه قالیبافی بهره‌مند شده‌اند.
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از مهر ماه سال 1393 پذیرش قالیبافان جدید برای بیمه متوقف شده است اما با تلاش‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مرکز ملی فرش ایران زمینه بهره‌مندی قالیبافان از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فراهم شده و به زودی نحوه بهره‌مندان این قشر از خدمات صندوق مذکور اطلاع‌رسانی خواهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر