کد خبر: 909694
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
شهردار تبریز در بازدید از شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان تاکید کرد:
شهردار تبریز بر ضرورت استفاده از پتانسیل ها و توانمندی های شرکت های تابعه شهرداری تبریز از سوی مناطق شهرداری تاکید کرد.

مهندس ایرج شهین باهر که به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان بازدید می کرد با تاکید بر ضرورت بهره مندی از توانایی ها و پتانسیل های شرکت های تابعه شهرداری تبریز گفت: با توجه به وجود نیروهای متخصص و همچنین پتانسیل بالای شرکت خانه سازی آذربایجان در تامین قطعات و مصالح مورد نیاز برای پروژه های شهرداری تبریز شهرداری های مناطق باید از این پتانسیل و توانمندی ها استفاده کنند.

شهردار تبریز افزود: سرعت اجرای پروژه های مسکونی احداث شده توسط شرکت خانه سازی آذربایجان مزیت بزرگی برای این شرکت در راستای کاهش هزینه های ساخت است که باید از آن استفاده شود.

مهندس ایرج شهین باهر در ادامه اظهار داشت: شرکت خانه سازی آذربایجان می تواند بازوی کاری و مهم شهرداری تبریز در احیای بخش هایی از بافت حاشیه نشین تبریز شود.

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به ضرورت بروز رسانی تکنولوژی های ساخت و ساز نیز اظهار داشت: زمینه سازی برای ورود تکنولوژی های جدید به شرکت و همچنین ارائه طرح های نو و زیبا در احداث مجموعه های مسکونی توسط این شرکت می تواند خانه سازی آذربایجان را در رسیدن به اهداف تعریف شده برای شرکت موفق نماید.

مهندس ایرج شهین باهر در پایان سخنانش بر ضرورت همکاری دیگر شرکت ها و مناطق شهرداری تبریز با شرکت خانه سازی آذربایجان گفت: هدف اولیه از ایجاد شرکت هایی نظیر شرکت خانه سازی آذربایجان پشتیبانی و تامین مصالح و همچنین تاسیسات مورد نیاز شهرداری توسط این شرکت بود و امیدواریم با تدبیر و نظارت بر عملکرد زیرمجموعه های شهرداری این شرکت بتواند نقش موثرتری را در تداوم توسعه و پیشرفت شهر بر عهده بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر