کد خبر: 909411
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
نماینده مردم در ستاد دیه کردستان عنوان کرد
نماینده مردم در ستاد دیه استان کردستان گفت: جدای از اینکه شاکیان 8 میلیارد تومان از زندانیان جرائم غیرعمد گذشت کردند، مردم نیز یک میلیارد و 400 میلیون تومان به این افراد کمک کردند.

به گزارش جوان از کردستان، مهدی حسام‌شریعتی یکشنبه‌شب در برنامه زنده تلویزیونی «چریکه‌ی ‌ شه‌و» که از سیمای مرکز کردستان پخش شد، اظهار کرد: سال گذشته شاهد گذشت هشت میلیارد تومانی شاکیان از زندانیان بودیم که امری ارزشمند و قابل تقدیر است.

نماینده مردم در ستاد دیه کردستان عنوان کرد: در راستای کمک‌های مردمی سال قبل مردم استان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

وی پرداخت وام‌های کم‌بهره از سوی بانک‌های استان، کمک خسارت‌های بیمه بدنه، ستاد دیه کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان را نیز از دیگر منابع کمکی به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد عنوان کرد.

*برگزاری جشن گلریزان در سنندج

مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز در این برنامه از برگزاری جشن بزرگ گلریزان در سنندج خبر داد و گفت: این جشن گلریزان روز چهارشنبه هفته جاری ساعت پنج عصر در مجتمع فجر سنندج برگزار می‌شود.

اسحاق ابراهیمی با عنوان اینکه مردم کردستان همواره در کارهای خیر و نیک مشارکت داشته‌اند، و امیدواریم امسال نیز شاهد مشارکت گسترده آنها باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار