کد خبر: 909017
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خبر داد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از رونمایی سامانه جامع اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان گستان، تا پایان خرداد ماه ۹۷ خبر داد.
«علی اصغر طهماسبی» در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اعلام این خبر گفت: هدف از ایجاد این سامانه هدفمند‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گلستانی است تا به صورت بهینه بتوانند از تعطیلات تابستانی خود استفاده نمایند.
وی با بیان اینکه همه در قبال اوقات فراغت جوانان مسئولیم، افزود: جوانان پس از ۹ ماه تلاش در طول سال تحصیلی، نیازمند برنامه‌ریزی مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت در فصل تابستان هستند، بنابر این فراهم کردن فضا‌های تفریحی و با نشاط برای آن‌ها از وظایف مسئولان است تا بتوانند حداکثر استفاده را از اوقات فراغت خود داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: در هفته جوان امسال بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف در سطح استان برگزار و اجرایی شد ضمن اینکه در جشنواره‌ای تحت عنوان جوان برتر استان، از جوانان برگزیده تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها که توسط خود آن‌ها معرفی شده بودند، تقدیر صورت گرفت.
این مقام گفت: تلاش در استان ایجاد امکان مساوی و در اختیار قرار دادن پارک‌ها، فضا‌های ورزشی و فضای سبز به مناطق کمتر توسعه یافته است تا تمامی نوجوانان و جوانان ما از امکانات سالم تفریحی برخوردار شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار