کد خبر: 908922
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
تمرین تیم ملی فوتبال ایران

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است کارشناسان و فوتبالدوستان ایرانی وظیفه حمایت از تیم ملی و حفظ ارامش این تیم در کمتر از سه هفته به شروع مسابقات جام جهانی دارند.

علی‌اصغر مدیرروستا پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌و گو با ایسنا درباره حضور تیم ملی در جام جهانی و فرصت کم شاگردان کی‌روش تا شروع این مسابقات گفت: در فاصله کمتر از سه هفته تا شروع این مسابقات، بهترین کار حمایت از تیم ملی است زیرا این تیم آرامش نیاز دارد تا بتواند عملکرد خوبی در روسیه داشته باشد.

وی افزود: در تمام دنیا چنین جوی در آستانه مسابقات مهم ایجاد می‌شود و هر کشور در آرزوی موفق شدن تیم ملی کشورش در تورنمنت‌هایی مثل جام جهانی یا جام ملت‌ها است.

مدیرروستا درباره لیست تیم ملی برای جام جهانی هم گفت: درست است که بسیاری از کارشناسان معتقدند نام بعضی از بازیکنان ارزنده لیگ ما باید در این لیست دیده می‌شد اما به هرحال لیست تیم ملی انتخابی سلیقه‌ای است و سرمربی تیم ملی است که می‌داند با چه بازیکنانی عملکرد قابل قبولی خواهد داشت. کی‌روش بر مبنای تعهداتش نسبت به فدراسیون نفراتش را انتخاب کرده و ما نیز نباید کاری به غیر از حفظ آرامش داسته باشیم.

او ادامه داد: ما باید به بازیکنان دعوت‌شده روحیه بدهیم و کاری کنیم آن‌ها با خیال راحت پا به میدان مسابقه بگذارند و برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند.

مدیرروستا درباره شانس موفقیت تیم ملی و صعود از گروه سختش گفت: عملکرد خوب با صعود از یک گروه برابر نیست. به هرحال عملکرد وابسته به شرایط گروه است و ممکن است ایران علی رغم بازی‌های زیبا نتواند جواز صعود را کسب کند یا ممکن است حتی با چند اتفاق تصادفی تیم ملی به دور بعد راه پیدا کند.

بازیکن سابق تیم ملی در پایان درباره نحوه بازی تیم کیروش گفت: به هرحال ما در این چند سال از لحاظ ساختار دفاعی و استفاده از ضدحملات تیم جا افتاده‌ای هستیم و به خلاقیت بازیکنان خطهای جلویی خود امید داریم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار