کد خبر: 908846
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
پيكر زنده ياد «سيد مصطفي موسوي» روز گذشته از مقابل مسجد بلال صدا و سيما به سمت بهشت زهرا(س) تشييع شد.

اقبال واحدي در اين مراسم در توصيف اين همكار خود گفت: مصطفي از چهره‌هاي خوب و مردم پسند تلويزيون بود و ويژگي‌هاي نيكو و خاطرات خوشي را از خود به جاي گذاشت. وي افزود: من و مصطفي در سال ۷۳ با هم «صبح بخير ايران» را اجرا كرديم و من هنوز باورم نمي‌شود كه او نيست، چون جوان هم بود. مصطفي در بين ما بسيار ويژگي‌هاي نيكو به جاي گذاشت و بعيد مي‌دانم حتي كسي از او دلخور باشد. اميرحسين مدرس نيز در اين مراسم عنوان كرد: همه ما مي‌دانيم كه شغل مصطفي چه بود و چه كار كرد و اگر اينجا جمع شده ايم به خاطر شغل و سمت‌هاي او نبود بلكه به اين دليل بود كه او رفيق همه ما بود. وي بيان كرد: عشق حضرت سيدالشهدا (ع) در دل او بود و ‌اي كاش فرصتي بود تا اينجا صداي او و اشعاري كه مي‌خواند پخش مي‌شد و با آن صدا گريه مي‌كرديم. ما حقيقتاً عزيز و رفيقي را از دست داديم و خدا كند مرگ ما هم با عزت باشد. مدرس در اين مراسم شعري را براي مصطفي موسوي خواند كه با اشك‌هاي خودش و جمعيت حاضر همراه شد. رسالت بوذري نيز با بيان اينكه حالش خوب نيست، اظهار كرد: سيدمصطفي يكي از چند مجري اول تلويزيون در زماني بود كه سيما اين همه شبكه‌هاي متعدد نداشت. او با چهره دوست داشتني‌اش محبت ويژه‌اي ايجاد كرد اما فارغ از اينها او محبت امام حسين(ع) را در دل داشت، امشب سيدالشهدا(ع) از فرزندش پذيرايي مي‌كند.
سردار رويانيان نيز از حاضران در مراسم سخناني عنوان كرد: رفتن سيدمصطفي موسوي باوركردني نيست. او انصافاً اهل تقوا بود و هركس با امام حسين(ع) است ان‌شاءالله كه به محضر امام حسين(ع) هم برسد. كاظم احمدزاده ديگر مجري تلويزيون در اين مراسم بيان كرد: از خوبي‌ها و اخلاص مصطفي موسوي حرف‌هاي زيادي هست. او ممتاز و بااخلاص بود و در بحث مقتل‌خواني و شعرخواني معتقد بود كه سوختن مهم است و ما سوختن را در او ديديم.
اين مجري تلويزيون گفت: او با صاحب مقتل‌ها و مرثيه‌ها ديدار خواهد كرد و سر بر دامان او خواهد گذاشت. وي در اين مراسم شعري را در رثاي اين مجري سرشناس برنامه‌هاي معارفي خواند. محمدرضا جعفري جلوه مدير شبكه ۲ در اين مراسم با اشاره به رفتن موسوي بيان كرد: رفتن او ضايعه جانكاهي است چراكه در حيطه‌هاي مختلف تجربه‌هاي متنوع و متعددي داشت و مجري اديب و فرهيخته‌اي بود. اميدواريم كه با صاحب همان مقتل‌ها محشور باشد. وي تهيه‌كننده و گوينده از نسلي بود كه امثال او كم نظير هستند.
اين مراسم با حضور جمعيت زيادي از مديران، هنرمندان، مجريان و كاركنان صداوسيما همراه بود و مجريان مختلفي كه درباره او سخن گفتند شعرهايي را با بغض و اشك برايش خواندند و با ياد او از سيدالشهدا(ع) ياد كردند. همچنين اين مراسم با مداحي اهل بيت(ع) همراه بود. در پايان اين مراسم بر پيكر سيدمصطفي موسوي نماز خوانده شد و او را به سوي خانه ابدي بدرقه كردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار