کد خبر: 908765
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
بستر لازم براي راه‌اندازي فاز 2 و 3 پروژه فيبرنوري در كلانشهر كرج مهيا است و با اهتمام ويژه‌اي در جهت تسريع روند اجراي طرح گام بر مي‌داريم.

محمدعلي نجفي استاندار البرز در مراسم افتتاح فاز اول پروژه اف تي تي ايكس اپراتور چهارم (انتقال داده بر بستر فيبرنوري كلانشهر كرج) با عنوان كردن مطلب فوق گفت: از ابتداي ورود به استان در نشست‌هاي تخصصي با مديران اپراتور چهارم درصدد تسريع در روند بهره‌برداري از اين پروژه بوديم.

وي ادامه داد: با پيگيري‌هاي صورت گرفته و رفع موانع، ظرف 6 ماه بخش بزرگ باقي مانده پروژه تكميل شده و امروز شاهد بهره‌برداري آن هستيم.

نجفي گفت: البرز داراي ظرفيت‌هاي بسياري در حوزه پژوهش، فناوري، نخبگان و دانشگاهيان است، همچنين با وجود مراكز تحقيقاتي ملي مستقر در اين استان، ضرورت بهره‌برداري از چنين پروژه‌اي بيش از پيش حس مي‌شد.

وي افزود: با توجه با اهميت پروژه انتقال داده بر بستر فيبرنوري در كلانشهر كرج، بايد با تلاش جمعي درصدد افتتاح فاز 2 و 3 اين پروژه باشيم.

استاندار البرز اضافه كرد: با جديت موانع سر راه پيشرفت فاز‌هاي بعدي اين پروژه را رفع كرده و تلاش مي‌كنيم بروكراسي معمول اداري در اين راه تأثير منفي نداشته باشد.

وي گفت: در حوزه‌هاي دولت الكترونيك، مخابرات و... تحولات بزرگي در استان رخ داده كه با ايجاد بستر مناسب به دنبال تداوم اين روند هستيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار