کد خبر: 908721
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال با ترکیبی متشکل از ۱۳ بازیکن عازم چین می‎شود تا طی دو دیداری که در دو شهر مختلف برگزار می شود، به مصاف تیم ملی این کشور برود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که از یک ماه پیش اردوهای آماده سازی خود را برای حضور در پنجره سوم رقابت های انتخابی جام جهانی و بازی های آسیایی آغاز کرد، یکشنبه آینده به چین سفر می کند تا برگزارکننده دیدارهای تدارکاتی در این کشور باشد. 

این نخستین اعزام تیم ملی بسکتبال در سال جاری به حساب می آید که با ۱۳ بازیکن انجام می شود. طبق تصمیم کادر فنی و از میان اردونشینان تیم ملی بسکتبال محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، صمد نیکخواه بهرامی، روزبه ارغوان، اوشین ساهاکیان، فرید اصلانی، بهنام یخچالی، نوید رضایی فر، میثم میرزایی، سجاد مشایخی، محمد حسن زاده، آرن داودی و وحید دلیرزهان این تیم را در سفر به چین همراهی می کنند.

بازیکنانی مانند سعید داورپناه و اصغر کاردوست به دلیل آسیب دیدگی در این سفر غایب خواهند بود تا در تهران پیگیر تمرینات شان باشند. ارسلان کاظمی هم به دلیل مشکلات شخصی در این اعزام نخواهد بود. حامد حدادی هم از بازیکنان غایب در سفر به چین است. 

از میان این ۱۳ بازیکن و برای هر یک از دیدارهای پیش بینی شده در چین، ۱۲ بازیکن انتخا ب خواهد شد. اولین دیدار آماده سازی تیم ملی بسکتبال مقابل چین چهارشنبه آینده برگزار می شود. دو تیم جمعه آینده هم دومین دیدار تدارکاتی برابر یکدیگر را برگزار می کنند. دو دیدار ایران و چین در دو شهر مختلف برگزار می شود. 

به گزارش مهر، تیم ملی بسکتبال ایران در چارچوب پنجره سوم رقابت های انتخابی جام جهانی ۸ تیرماه در قطر به مصاف تیم ملی این کشور می رود و ۱۱ تیرماه هم در تهران میزبان قزاقستان خواهد بود. برای حضور در بازی های آسیایی نیز ملی پوشان بسکتبال ۲۵ مردادماه عازم اندونزی می شوند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار