کد خبر: 908665
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید کاش بازی برگشت این تیم برابر السد در ورزشگاه آزادی بود اما حال با این قرعه آبی‌ها باید کار را در همان بازی رفت یکسره کنند.

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قرعه استقلال و رویایی این تیم با السد در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: به‌ هر حال نباید بگوییم که پرسپولیس به قرعه سخت‌تری خورده است و یا استقلال باید با تیم ساده‌تری مقابله کند. هر تیمی که به این مرحله صعود کرده قوی و قدرتمند است و هر کدام از نمایندگان ایران باید با تمرکز بالاتری برابر حریفان خود به میدان روند.

وی افزود: نخوردن استقلال و پرسپولیس به هم در این مرحله هم خوب است و هم بد. از این لحاظ خوب است که ما حداقل یک نماینده می‌توانستیم در بین چهار تیم برتر آسیا داشته باشیم و بدی قرعه فعلی هم این است که امکان حذف دو تیم وجود دارد. به‌ هر حال من برای هر دو نماینده ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم استقلال بتواند ستاره سوم را نیز کسب کند.

فریبا درباره بازی برگشت استقلال و مهمان بودن این تیم در قطر گفت‌: کاش بازی برگشت در آزادی برگزار می‌شد. به‌ هر حال تیمی که نتیجه‌ را بداند مدل بازی خود را تغییر می‌دهد و این کار به کمک هواداران راحت‌تر صورت می‌گیرد. امیدوارم پرسپولیس که از این مزیت برخوردار است بتواند با یک مساوی در بازی رفت بتواند در بازی برگشت الدحیل را شکست دهند. استقلال نیز باید در همان بازی رفت در ورزشگاه آزادی کار ژاوی و یارانش را یکسره کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان درباره حفظ ستاره‌های خارجی این تیم گفت‌: به نظر من قرارداد جپارف حتما باید تمدید شود زیرا بودن وی به بازی استقلال سر و شکل می‌دهد. تیام نیز فورواردی بوده است که فوتبال ایران در سال‌های اخیر به خود ندیده است. باشگاه استقلال باید به طوری عمل کند که وی را راضی به ماندن کند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار