کد خبر: 908602
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
خواسته‌ ملي‌پوش تيراندازي جانبازان و معلولان از روحاني:
ورزشکاران و مدال‌آوران ورزش ايران در نشست صميمانه با رئيس‌جمهور خواسته‌ها و انتظاراتشان از مسئولان را بيان کردند...

ورزشکاران و مدال‌آوران ورزش ايران در نشست صميمانه با رئيس‌جمهور خواسته‌ها و انتظاراتشان از مسئولان را بيان کردند. دکتر حسن روحاني در اين ديدار ضمن تجليل از تلاش‌هاي ورزشکاران از آنها خواست تا با کسب موفقيت دل مردم را شاد کنند: «درست است که قرار گرفتن ورزشکاران در سکوهاي قهرماني حاصل تلاش‌هاي آنها و مربيانشان است، اما بالاتر از اينها باور ورزشکار به پيروزي و قهرماني است. اگر باور کنيم حق ما به دست آوردن سکو در مسابقات جهاني است، موفق مي‌شويم. دولت در کنار شما ورزشکاران ايستاده و به عنوان رئيس‌جمهور و نماينده ملت در کنار شما هستم و متقابلاً از شما هم مي‌خواهم با تمام وجود در کنار ملت ايران بايستيد و دل آنها را در ميادين ورزشي شاد کنيد.»
در ديدار ورزشکاران با رئيس‌جمهور برخي از چهره‌هاي ورزش به نمايندگي از ساير ورزشکاران پشت تريبون رفتند و ديدگاه‌هاي خود را مطرح کردند. مهدي زماني از جمله اين ورزشکاران بود که به نمايندگي از ورزشکاران پارالمپيکي سخن گفت. قهرمان تيراندازي جانبازان و معلولان در گفت‌وگو با «جوان» به صحبت‌هايش در جلسه با رئيس‌جمهور اشاره کرد: «نماينده ورزشکاران پارالمپيکي بودم و خواسته‌هاي مطرح شده هيچ کدام شخصي نبود. در مدت کوتاهي که در اختيار داشتم، نيازهاي ورزشکاران پارالمپيکي را بيان کردم، از جمله اين خواسته‌ها تسريع در ابلاغ قانون حمايت از ورزش جانبازان و معلولان و پرداخت به موقع بودجه مصوب پيش از شروع بازي‌هاي پاراآسيايي جاکارتا بود.»
رفع تبعيض حقوق ورزشکاران المپيکي و پارالمپيکي خواسته ديگر زماني در اين جلسه بود: «به نيابت از جامعه ورزش جانبازان و معلولان از رئيس‌جمهور خواستم تا تبعيض بين حقوق و مستمري المپيکي‌ها و پارالمپيکي را از بين ببرد. اين تبعيض در بحث جوايز و پاداش‌ها کاملاً برطرف شده و اميدواريم در بحث حقوق‌ها نيز برطرف شود، چراکه متأسفانه اختلاف زيادي بين حقوق ما و المپيکي‌ها وجود دارد.» ملي‌پوش تيراندازي جانبازان در ادامه در خصوص خواسته‌هاي اصلي ورزشکاران پارالمپيکي عنوان كرد: «ابلاغ قانون حمايت از ورزشکاران جانباز و معلول و پرداخت به موقع بودجه اصلي‌ترين خواسته‌ ماست، چراکه با پرداخت بودجه؛ اردوها، تجهيزات و هزينه‌هاي ما تأمين خواهد شد. از طرفي قصد داشتم از دکتر روحاني بخواهم تا وعده دو سال پيش خود را به صورت قانوني ابلاغ کند. قرار بود امکانات ورزشي دولتي که با بودجه بيت‌المال ساخته مي‌شود در اختيار مردم قرار گيرد. متأسفانه فرصت نشد اين خواسته را بيان کنم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار