کد خبر: 908544
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
اصفهان از تجهيزات و زيرساخت‌هاي خوبي در زمينه‌هاي ارتباطي برخوردار است و بايد با تلفيقي از امكانات، و تجربيات و سواد علمي استان در جهت تحقق ايجاد نخستين شهر هوشمند در كشور گام برداشت.

محسن مهرعليزاده استاندار اصفهان با عنوان كردن مطلب فوق گفت: ايران جز كشورهاي پيشتاز و پيشگام در زمينه‌هاي علمي و فناوري بوده و است و مديريت استان آماده هرگونه همكاري در جهت ارتقا و تقويت زيرساخت‌هاي ارتباطي در استان است.

وي با تأكيد بر مكانيزه كردن فعاليت‌ها، دولت الكترونيك و تسهيل تجارت علمي، افزود: در خصوص تجهيز كردن كسب و كار به فناوري و ايجاد شهر هوشمند، زيرساخت‌هاي لازم موجود است البته براي تحقق اين امر نيازمند همت عالي هستيم.

استاندار اصفهان با بيان اينكه استان به سمت توسعه گردشگري در حال حركت است، تصريح كرد: هرچه به استانداردهاي جهاني نزديك‌تر شويم و سرعت و كيفيت بالاتري داشته باشيم، برتري براي استان به‌شمار مي‌رود، چراكه براي گردشگران خارجي امكانات ارتباطي و اينترنت از اهميت بالايي برخوردار است.

وي با اشاره به تأكيد مديريت استان بر افزايش سرمايه‌گذاري در بخش هتل سازي، توسعه فرودگاه و...، افزود: بايد شرايطي فراهم شود تا گردشگران از استانداردهاي ارتباطي و اينترنتي برخوردار باشند.

وي با تأكيد بر اينكه اصفهان بايد به عنوان نخستين شهر هوشمند در كشور معرفي شود، گفت: بايد با تلفيقي از امكانات، تجربيات و سواد علمي كه در شهرك علمي و تحقيقاتي وجود دارد، به اين سمت حركت كنيم.

مهرعليزاده با بيان اينكه نبايد نقطه كور ارتباطي و عدم پوشش شبكه در شهر اصفهان وجود داشته باشد، تصريح كرد: اگر در اين خصوص درخواست‌هايي وجود داشته باشد، استانداري آماده همكاري و هماهنگي با ساير دستگاه‌ها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار