کد خبر: 908472
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
فوتسال

مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیشنهاد این کنفدراسیون به ایران برای میزبانی دومین دوره مسابقات جوانان آسیا خبر داد.

 حسین شمس در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که میزبانی مسابقات فوتسال جوانان آسیا به ایران پیشنهاد شده است گفت: موضوع میزبانی این مسابقات در کمیته فوتسال AFC مورد بررسی قرار گرفته و بحث این شده که این میزبانی را به ایران بدهند. امیدواریم مسئولان فدراسیون فوتبال از این میزبانی استقبال کنند چون رویداد بسیار مهمی است و می‌تواند شایستگی‌های ایران را برای میزبانی جام جهانی نشان دهد.

او افزود: تیم ملی جوانان ایران در اولین دوره این مسابقات در سال ۲۰۱۷ در تایلند با هدایت علی صانعی قهرمان شد و سهمیه المپیک جوانان آرژانتین را کسب کرد. اکنون نیز محمدرضا حیدریان سرمربی این تیم است و می‌تواند قهرمانی را تکرار کند. به اعتقادم فرصت ارزشمندی نصیب ایران شده و این که کدام شهر، میزبان مسابقات باشد، بستگی به نظر فدراسیون فوتبال دارد.

پیشکسوت فوتسال همچنین با اشاره به حاشیه به وجود آمده برای عباس ترابیان در زمینه اعزام تیم فوتسال بانوان به المپیک آرژانتین، اظهار کرد: معتقدم عباس ترابیان مظلوم واقع شده چون تصمیم گیری در این زمینه در اختیار او و فدراسیون نیست. فیفا اعلام کرده به جز میزبان، هیچ کشوری در هر رشته نمی‌تواند دو تیم آقایان و بانوان داشته باشد. ایران نیز باید پسران را معرفی می‌کرد چون ماه‌هاست تمرین می‌کنند یا این که دختران را که حتی تیم‌شان به تازگی تشکیل شده اعزام می‌کرد و آن موقع مشخص نبود چه نتیجه‌ای کسب کنند.

شمس تاکید کرد: عباس ترابیان در این زمینه هیچ‌کاره است و قانون فیفا این محدودیت را ایجاد کرده است. به هر حال تیم پسران اردوی خارجی رفته و دو سال است که تمرین می‌کند. من همیشه منتقد ترابیان هستم اما در این زمینه معتقدم او مظلوم واقع شده است. این روزها رسانه‌ها و ملی‌پوشان بانو به هنرپیشه‌ها و ورزشکاران مطرح، متوسط می‌شوند تا بتوانند به المپیک بروند اما آنها باید به قانون تمکین کنند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار