کد خبر: 908469
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
نیما محبوبی

در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیروکمان که در آنتالیای ترکیه در حال برگزاری است، 3 کماندار کامپوند کشورمان از رسیدن به مرحله یک هشتم مسابقات جام جهانی بازماندند و تنها نیما محبوبی توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیروکمان که در ترکیه در حال برگزاری است، کمانداران کامپوند ایران در بخش انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند که تنها نیما محبوبی توانست به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کند.

اسماعیل عبادی در دور اول و دوم استراحت داشت، در مرحله یک شانزدهم برابر نماینده چین تایپه قرار گرفت و با نتیجه 148 بر 146 شکست خورد و از رسیدن به مرحله یک‌هشتم بازماند.

همچنین نیما محبوبی بعد از یک دور استراحت، در دور دوم برابر حریفی از روسیه با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 146 بر 145 به برتری رسید و به مرحله یک شانزدهم راه یافت. وی در این مرحله در دیدار با کماندار اتریش با نتیجه 148 بر 146 پیروز شد. محبوبی در مرحله یک هشتم برابر کمانداری از هلند به میدان رفت و توانست حریف خود را با نتیجه 146 بر 144 شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند. وی در این مرحله با نتیجه 147 بر 146 هند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در بخش بانوان نیز پریسا براتچی بعد از استراحت در دور اول، در مرحله دوم برابر کمانداری از دانمارک قرار گرفت و با نتیجه 144 بر 141 به برتری رسید. براتچی در مرحله یک شانزدهم با نماینده ترکیه به رقابت پرداخت و با نتیجه 147 بر 143 باخت و حذف شد.

راحله فارسی دیگر نماینده ایران در کامپوند انفرادی زنان بعد از قرعه استراحت، در نخستین مسابقه خود حریفی از آمریکا را با نتیجه 148 بر 139 شکست داد و راهی یک شانزدهم شد. وی در این مرحله با نتیجه 146 بر 140 برابر کمانداری از روسیه شکست خورد و از دور رقابتهای جام جهانی حذف شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار