کد خبر: 908467
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
دیدار تیم های فوتبال استقلال  ایران و ذوب آهن ایران

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با شرایطی که تیام در استقلال به دست آورد بعید می‌دانم خودش هم بخواهد برای فصل بعد از این تیم جدا شود.

رضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از حق نگذریم باید به مجموعه استقلال برای فصل قبل نمره قبولی دارد. آنها در نیم فصل نخست فراز و نشیب داشتند اما شیب حرکتی این تیم صعودی بود و هرچه به پایان فصل نزدیک تر می شدیم استقلالی‌ها به اوج می رسیدند و بهترین بازیهای این تیم را در آخرین هفته ها شاهد بودیم.

وی افزود: به هرحال کسب رتبه سوم لیگ، قهرمانی حذفی و صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌توان عملکرد ضعیفی برای مجموعه باشگاه استقلال دانست. این تیم توانست به آن پرستیژی که از قبل داشت برسد و این بزرگترین دستاورد این باشگاه در فصل گذشته بود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص احتمال جدایی مامه تیام اظهار داشت: تیام هیچگاه در عمر فوتبالی‌اش مثل این چند ماهی که در استقلال بود مطرح و محبوب نشده بود و او آنقدر حرفه‌ای هست که این موضوع را درک کند. البته پیشنهادات نجومی تیم‌های عربی و حتی شرق آسیا هر بازیکنی را می‌تواند وسوسه کند، اما به نظر می‌رسد تیام حداقل یک فصل دیگر هم در استقلال بماند. این برای خودش هم بهتر است و خود تیام هم این را می‌داند. او می‌تواند با استقلال موفقیت‌های بیشتری از جمله آقای گلی ایران و آسیا و موفقیت‌های تیمی بیشتر در سطح آسیا را تجربه کند و پیشنهاداتی بسیار بزرگتر از پیشنهادات فعلی‌اش بگیرد. این امکان را فقط استقلال می‌تواند برای تیام ایجاد کند.

کاپیتان سابق استقلال گفت: امیدوارم مدیریت استقلال موفق به حفظ استخوانبندی تیم شده و تنها نیاز به ترمیم برخی نقاط ضعف داشته باشد. این می‌تواند تنها رمز و راز قهرمانی آبی پوشان در فصل آینده باشد. 

حسن زاده سپس در خصوص شرایط تیم ملی و تصمیم کی‌روش در خصوص خط زدن برخی بازیکنان مهم بیان داشت: در این باره به اندازه کافی صحبت شده و موافقان و مخالفان هم نظرات خودشان را داده‌اند. من فقط به بیان این مطلب بسنده می‌کنم که نه کی‌روش و نه هیچ مربی دیگری هرگز تعمدا به اعتبار خودش خدشه وارد نمی کند. موفقیت تیم ملی الان برای کی‌روش مهمتر از خیلی‌ها است. او به خاطر خودش هم که شده می‌خواهد بهترین تصمیمات را بگیرد. حتما تصمیمی که کی‌روش در خصوص خط خوردگان از تیم ملی گرفته از نظر خودش بهترین تصمیم بود. باید به تصمیم او احترام گذاشت و خودش هم باید بعد از جام جهانی نسبت به عملکردش چه خوب و چه بد پاسخگو باشد.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص نتایج احتمالی تیم ملی در جام جهانی خاطرنشان ساخت: زیبایی فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن نتایج آن است. درست است که روی کاغذ هر سه تیم از ما نفرات بهتری دارند و پر قدرت تر هستند، اما نتایج فوتبال را از پیش و روی کاغذ نمی‌توان مشخص کرد. شاید تیم ملی ایران هم در جام جهانی نتایجی بگیرد که هیچ کس تصورش را نمی‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار