کد خبر: 908439
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
باباصفری هندبال

لژیونر هندبال ایران می‌گوید که بازیکنان شاغل در تیم‌های اروپایی در بازی‌های آسیایی جاکارتا تیم ایران را همراهی خواهند کرد.

محسن باباصفری در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضور لژیونرهای هندبال ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: بازی‌های آسیایی دقیقا در مرداد ماه (آگوست) برگزار می‌شود و در آن موقع همه تیم‌های اروپایی برای حضور در لیگ‌ها آماده هستند. این آغاز فصل کار ما را سخت می‌کند، اما همگی در موقع عقد قرارداد با باشگاه‌های خود صحبت کرده‌ایم. قرار شده است که به ما اجازه دهند تا بتوانیم در مسابقه‌ها شرکت کنیم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای حضور وجود داشته باشد اما بلافاصله بعد از بازی‌ها باید به باشگاه‌های خود بازگردیم چون روز بعد از آن مسابقه‌هایمان در رومانی آغاز می‌شود. باشگاه‌ها با ما کمال همکاری را می‌کنند و احترام خاصی برای ما قائل هستند. امید به خدا ببینیم چه می‌شود.

وی درخصوص حضور لژیونرها در اردوهای تیم ملی هندبال نیز اظهار کرد: در اردوی اول و دوم که نمی‌توانیم حاضر شویم. هنوز لیگ‌های ما در جریان است و تا ۲ هفته دیگر درگیر این رقابت‌ها هستیم. بعد از پایان مسابقه‌ها در اروپا بلافاصله به ایران خواهیم آمد. چند روز استراحت کرده و در اردوهای تیم ملی حاضر می‌شویم. ان‌شاءالله در اردوی سوم به جمع ملی‌پوشان حاضر در اردو می‌پیوندیم.

باباصفری به تماس اینترنتی سرمربی جدید تیم ملی با لژیونرها اشاره کرد و گفت: روز گذشته زوران کاستاراتویچ با من و سایر بچه هاتماس گرفت و راجع به برنامه‌ها و اردوهای تیم ملی صحبت کردیم. برنامه تیم را برای ما ارسال کرد و در مورد همه مسائل صحبت کردیم. سوالاتی در خصوص آمادگی بدنی و شرایط فیزیکی ما پرسیدند و با هم هماهنگ شدیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: زوران از مربی‌های خوب است و در تیم‌های شاخصی چون واردار مقدونیه سابقه مربی‌گری دارد. هندبالیست‌های کشورهای دیگر که او را می‌شناسند از شخصیت و اخلاق خوب او زیاد می‌گویند. همچنین از عملکرد و توانایی مربی‌گری او نیز تعریف می‌کنند.

باباصفری در خصوص شانس تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز عنوان کرد: واقعا در رقابت‌های قهرمانی آسیا بازیکن، مسئول، مردم و همه و همه این امید را داشتند که تیم به مسابقات جهانی برسد. خود ما هیچ وقت فکر نمی‌کردیم که این اتفاق بیفتد و پنجم شویم. تیم ایران با پتانسیلی که دارد می‌توانست سکوی اول آسیا را کسب کند.

وی ادامه داد: اما همه چیز دست به دست هم داد تا نتیجه لازم کسب نشود. امیدوارم در این دوره از بازی‌های آسیایی که برای کشورمان ایران و هندبالیست‌ها رویداد مهمی است نتیجه خوبی حاصل شود. فدراسیون همه شرایط  را فراهم کرده تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. تیم ملی ما حق رسیدن به سکوی قهرمانی و یا کسب مدال دومی و سومی را دارد. امیدواریم با یک همت خوب و حمایت عالی از اهالی هندبال بتوانیم عنوان خوبی کسب کنیم و هندبال ایران را دوباره زنده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار