کد خبر: 908430
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
بسکتبال نوجوانان

در حالی که فدراسیون بسکتبال ایران اعلام کرده رئیس کمیته آموزش این فدراسیون با باشگاه زازا و فدراسیون گرجستان تفاهم‌نامه امضا کرده، مدیر ورزشی این باشگاه گفت: هیچ تفاهم‌نامه‌ای با مهمانان ایرانی‌مان امضا نکرده‌ایم.

مدیر ورزشی باشگاه زازا در گرجستان در گفت و گو با ایسنا، درباره ماجرای عقد قرارداد کمیته آموزش فدراسیون بسکتبال ایران با این باشگاه و فدراسیون گرجستان اظهار کرد: ما هیچ تفاهم نامه یا قراردادی امضا نکردیم. مهمانانی از ایران داشتیم که آنها می‌خواستند در اینجا کمپی داشته باشند. آنها می‌خواستند که کودکان و نوجوانان ایرانی را به آکادمی زازا بیاورند و کمپی در اینجا برگزار کنند.

لاشا پارگالاوا که سابقه بازی در لیگ برتر بسکتبال ایران را نیز در کارنامه‌اش دارد، ادامه داد: این همه اتفاقی است که افتاده و من از آن خبر دارم اما اگر کسی گفته که با ما قراردادی امضا شده درست نیست. ما فقط درباره آینده و یکسری از برنامه‌ها صحبت کردیم اگر امکان پذیر باشد. اگر کسی بخواهد در اینجا کمپی داشته باشد، از مربیان و امکانات ما استفاده کند مشکلی ندارد و ما به آنها خوش آمد نیز می‌گوییم.

او در پاسخ به این سوال که پس قراردادی با باشگاه زازا یا فدراسیون گرجستان امضا نشده؟ بیان کرد: درباره فدراسیون گرجستان اطلاعی ندارم اما به عنوان مدیر ورزشی باشگاه زازا می‌گویم که هیچ قراردادی با ایران امضا نکرده‌ایم. من احترام زیادی برای بسکتبال ایران قائل هستم و اگر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار