کد خبر: 908403
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از آغاز طرح قرائت و صدور آنی قبوض گاز بها برای مشترکین این استان خبرداد .

علیرضا شریفی نژاد بااعلام این خبر اظهار کرد: این طرح در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک، افزایش رضایت‌مندی مشترکین و صدور صورتحساب در کمترین زمان ممکن، طرح قرائت و چاپ آنی قبوض گاز بهاء مشترکین در شرکت گاز استان سمنان به اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح هم اکنون به صورت پایلوت در شهرستان های سرخه و مهدیشهر به مرحله اجرا درآمده است و مطابق برنامه ریزی انجام شده به تدریج تمام شهرهای استان تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در همین رابطه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارشناسان امور بهره‌برداری و واحدهای هماهنگی فروش و فناوری اطلاعات این شرکت تصریح کرد: در این سامانه کنتورخوان بعد از قرائت کنتور، اطلاعات را در نرم افزار موجود درتلفن همراه ثبت و پس از ارسال داده از طریق شبکه APN به سرور اصلی و پردازش اطلاعات، صورتحسابگازدر چاپگر همراه کنتور خوان چاپ و همان لحظه تحویل مشترک می‌شود.

شریفی نژاد تصریح کرد: قرائت سریع و دقیق کنتور و تحویل همزمان صورت‌حساب به مشترکین در همان لحظه، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتورخوانی با استفاده از جی. پی. اس سامانه، کاهش خطاهای انسانی قرائت، افزایش مهلت پرداخت قبوض گاز بهاء توسط مشترکین و اطمینان از عدم توزیع دیرهنگام قبوض از جمله مزایای این طرح است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر