کد خبر: 908351
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

«از آزادي تا آبادي» روي آنتن مي‌رود

مستند سينمايي «از آزادي تا آبادي» محصول گروه مستند روايت فتح است كه از شبكه مستند پخش خواهد شد.
اصغر بختياري مسئول گروه مستند روايت فتح در خصوص اين مستند به فارس گفت: يكي از ويژگي‌هاي مستند از آزادي تا آبادي انعكاس نظرات افراد مختلف و مرتبط با اين شهر اعم از رزمندگان، متخصصان، پزشكان، ورزشكاران، هنرمندان، تجار، مديران و به خصوص مردم اين شهر مي‌باشد كه مي‌تواند آينه‌اي تمام نما از وضعيت خرمشهر باشد، ضمن اينكه همزمان با آسيب‌شناسي روند بازسازي، ظرفيت‌هاي خرمشهر براي آبادسازي نيز مطرح شده تا در صورت همت مسئولان شاهد رشد اين شهر در آينده باشيم.
وي همچنين مستند از آزادي تا آبادي را اداي دين‌ روايت فتح به شهيد جهان آرا، شهيد آويني و مردم خرمشهر دانست و تأكيد كرد: پرداختن به شهر خرمشهر به عنوان سمبل مقاومت يكي از دغدغه‌هاي هميشگي روايت فتح بوده و خواهد بود و در آينده نيز دوباره قول‌هايي را كه مسئولان درباره بازسازي اين شهر داده‌اند دنبال خواهيم‌كرد كه تا چه حد تحقق يافته‌اند. مستند سينمايي از آزادي تا آبادي به نويسندگي و كارگرداني محمد ديندار در يك‌نسخه سينمايي 83 دقيقه‌اي سوم خرداد ساعت 21 از شبكه مستند پخش خواهد شد‌.

اوباما كمپاني توليد فيلم زد
با امضاي يك قرارداد چند ساله، ميشل و باراك اوباما براي شبكه نتفليكس برنامه تلويزيوني مي‌سازند.
به گزارش آسوشيتدپرس، رئيس‌جمهوري سابق و همسرش براي شبكه آنلاين نتفليكس برنامه‌هاي تلويزيوني و فيلم مي‌سازند.
اوباماها با قراردادي چند ساله به نتفليكس پيوستند. آنها يك كمپاني توليد فيلم با عنوان
«Higher Ground Productions» تأسيس كرده‌اند تا از طريق آن بتوانند به توليد محتوا براي سرويس آنلاين نتفليكس مشغول شوند. نتفليكس با اعلام منعقد شدن اين قرارداد اعلام كرد اين همكاري شامل سريال‌هاي تلويزيوني، برنامه‌هاي دنباله‌دار، سريال‌هاي مستند و فيلم مستند و داستاني مي‌شود. اوباما نيز با صدور اعلاميه‌اي در اين باره گفت: يكي از لذت‌هاي ما در دوران رياست جمهوري ديدار با افراد مختلف از همه قشر بود و كمك به آنها براي به اشتراك گذاشتن تجربياتشان با مخاطبان وسيع‌تر، به همين دليل هم ميشل و من بسيار هيجان‌زده هستيم كه با نتقليكس همكاري مي‌كنيم تا استعدادها و صداهاي خلاق را كه مي‌توانند موجب همدلي و درك بزرگ‌تري بين مردم شوند به همه دنيا معرفي كنيم.
ميشل اوباما هم در بيانيه خودش از قدرت قصه‌گويي براي الهام بخشي به ديگران ياد كرد و گفت: اين كار كمك مي‌كند تا ديگران را بهتر درك كنيم.
همكاري با نتفليكس اولين قدم جدي اوباما پس از خروج از كاخ سفيد در ژانويه ۲۰۱۷ است. سال پيش وي يك قرارداد كتاب به مبلغ ۶۵ ميليون دلار با پنگوئن رندوم هاوس امضا كرد.

نمايش 110 اثر برگزيده  گنجينه موزه امام علي(ع)
۱۱۰ اثر از آثار منتخب گنجينه موزه هنرهاي ديني امام علي(ع) به مناسبت ماه مبارك رمضان به نمايش درآمده است.
آثار به نمايش درآمده در اين نمايشگاه از ميان 800 اثر مرتبط با اميرالمؤمنين علي(ع) موجود در گنجينه موزه هنرهاي ديني امام علي(ع) انتخاب شده و شامل آثاري در قالب نقاشي و خوشنويسي است. آثار اين نمايشگاه از حبيب‌الله صادقي، علي وزيريان، ناصر پلنگي، كاظم چليپا، مصطفي گودرزي، عبدالحميد قديريان، غلامحسين اميرخاني، علي شيرازي، محمد سلحشور، حميد عجمي، نصرالله افجه‌اي، امير احمد فلسفي و هنرمندان برگزيده ديگر به نمايش درآمده است.
علاقه‌مندان براي بازديد از اين آثار ارزشمند مي‌توانند تا پايان خردادماه به موزه هنرهاي ديني امام علي (ع) واقع در خيابان ولي‌عصر (عج)، روبه‌روي بزرگراه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، بلوار اسفنديار، شماره 35 مراجعه كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار