کد خبر: 908260
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
توسط معدن‌كارن آذربايجان‌غربي انجام مي‌شود
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات آذربايجان‌غربي از تعهد معدن‌كاران آذربايجان‌غربي براي تأمين 10 هزار متر مربع انواع سنگ چيني، مرمريت و تراورتن براي بازسازي حرمين معصومين (ع) خبرداد.

سيدحسن حسيني با اشاره به افزايش مشاركت دوستداران و محبان اهل‌بيت (ع) اين استان در امر بازسازي و توسعه عتبات گفت: سال گذشته مردم بيش از يك ميليارد تومان به ستاد كمك كردند. امسال هم با همت خيران و مردم دوست‌دار اهل بيت و كمك معدن‌كاران آذربايجان‌غربي براي تأمين 10 هزار متر مربع انواع سنگ چيني، مرمريت و تراورتن، سيمان و فرش براي بازسازي حرمين معصومين (ع) در عراق پيش خواهيم رفت.

وي گفت: ستاد عتبات عاليات استان از سال ۸۳ فعاليت خود را آغاز كرده بود كه تا سال ۹۵ ميزان كمك‌هاي مردمي به اين ستاد تنها ۴۵ ميليون تومان بوده است ولي از سال ۹۵ اقدامات ستاد به يك‌باره دچار تحول شد به گونه‌اي كه از آن زمان تا به امروز ستادهاي شهرستاني در ۱۵ شهرستان استان تشكيل شده است و راه‌اندازي دو ستاد شهرستاني ديگر هم در دستور كار قرار دارد و در واقع نيمه دوم سال ۹۵، سال فعال‌سازي ستادهاي شهرستاني بود.

رئيس ستاد عتبات عاليات آذربايجان‌غربي افزود: به طور جدي از سال ۹۶ نسبت به مسئله بازسازي عتبات ورود كرد و در اين راستا ابتدا به صورت تعهد اخلاقي و سپس به صورت يك دستور ابلاغي پذيرفت كه در دو پروژه ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به متراژ هزار مترمربع از مساحت 220 هزار مترمربع زيربناي اين صحن و نيز ساخت صحن عقيله بني‌هاشم(س) يا همان صحن حضرت زينب(س) در كربلاي معلي به متراژ هزار مترمربع مشاركت داشته باشد كه مساحت كلي اين صحن ۱۶۴ هزار مترمربع مي‌باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار