کد خبر: 908231
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی‌‌آزاد

برنامه حضور ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران در تورنمنت‌های بین‌المللی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزاد و فرنگی‌کاران تیم ملی کشتی کشورمان از روز ۲۸ اردیبهشت ماه وارد اردوی آماده سازی شدند و نخستین مرحله از تمرینات خود را تا روز ۷ خرداد ماه ادامه خواهند داد. البته اردونشینان تیم های ملی کشتی بعد از چند روز استراحت دوباره به خانه کشتی تهران باز خواهند گشت تا وارد اردوی بعدی شوند.

کادر های فنی این دو تیم علاوه بر حضور آزاد و فرنگی‌کاران در اردوهای آماده سازی، چندین تورنمنت بین المللی را هم برای این نفرات در نظر گرفته اند تا عملکرد آنها تا پیش از بازیهای آسیایی به خوبی مشخص شود.

در همین راستا تیم ملی کشتی آزاد تا زمان حضور در این رقابت ها ۸ مرحله اردوی تدارکاتی را در دستور کار خود دارد و در دو تورنمنت بین المللی تفلیس گرجستان در روزهای ۱۲ تا ۱۵ تیرماه و رقابت های بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه در روزهای ۵ تا ۷ مردادماه شرکت خواهد کرد و پس از حضور کشتی گیران در این دو تورنمنت با توجه به نتایج آنها مقابل حریفان خارجی و عملکرد اردویی ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای بازی های آسیایی اعلام خواهد شد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز تا بازیهای آسیایی جاکارتا ۹ مرحله اردو را برگزار می‌کنند و در سه رقابت بین المللی جایزه بزرگ مجارستان در روزهای ۲ و ۳ تیر، جام تفلیس در روزهای ۱۲ تا ۱۵ تیر و تورنمنت وهبی امره ترکیه در روزهای ۲۹ تیر تا اول مردادماه شرکت خواهند کرد و ترکیب فرنگی کاران نیز همانند آزادکاران با توجه به نتایج آن ها مقابل حریفان خارجی و عملکرد اردویی برای حضور در اندونزی اعلام خواهد شد.

از میان تورنمنت‌های که تیم های ملی در آن حضور خواهند داشت مسابقات مجارستان، تفلیس و وهبی امره ترکیه جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی هستند.

رقابت‌های کشتی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا روزهای ۲۸ تا ۳۱ مردادماه در کشور اندونزی برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار