کد خبر: 908220
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

خبرگزاری فارس: اعلام ترکیب اعزامی به جاکارتا پس از مسابقات جمهوری چک/ افزوده شدن یک مربی جدید به کادر فنی

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین گفت: امیدواریم بتوانیم با تیم کامل به جاکارتا اعزام شویم. اگرچه در این مسابقات رقابت‌های تیمی برگزار نمی‌شود، اما حضور تیم کامل می‌تواند محک خوبی برای مسابقات جهانی هلند باشد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید کهتری، سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین در پایان چهارمین اردوی تیم ملی در خصوص شرایط ملی‌پوشان و آمادگی آنها گفت: در اردوی چهارم ۱۵ کماندار حضور داشتند و تمرینات مرحله پنجم نیز با همین افراد دنبال خواهد شد. تا زمان اعزام به مسابقات جمهوری چک 2 اردوی دیگر داریم و پس از بازگشت از این مسابقات و ارزیابی عملکرد کمانداران می‌توانیم درباره ترکیب نهایی اعزامی به جاکارتا تصمیم‌گیری کنیم.

سرپرست انجمن تیراندازی با کمان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تیم کامل به جاکارتا اعزام شویم. اگرچه در این مسابقات رقابت‌های بخش تیمی برگزار نمی‌شود، اما حضور تیم کامل می‌تواند محک خوبی برای مسابقات جهانی هلند باشد که سال آینده برگزار می‌شود و می‌توان از آن برای بازی‌های پارالمپیک توکیو کسب سهمیه کرد. از سوی دیگر کسب حتی مدال برنز هم برای ما دارای اهمیت است چرا که ورزشکار برای آن 4 سال زحمت کشیده و قطعا در شرایطش تاثیرگذار خواهد بود.

کهتری افزود: خوشبختانه توانستیم در کلاس W1 که تنها یک ورزشکار مرد در سطح ایران در این کلاس داشتیم، یک کماندار دیگر هم پیدا کنیم و به زودی به ترکیب تیم اضافه می‌شود. این اقدام به منظور پشتوانه سازی صورت می‌گیرد و باید برای تمام رشته‌ها و کلاسها این اتفاق بیافتد. چرا که در مسابقات مهم حضور یک جایگزین بسیار اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت تیم را عوض کند.

وی گفت: کمانداران در شرایط خوبی به لحاظ روحی و جسمی هستند و تمرینات خود را طبق برنامه دنبال می‌کنند. در این اردو رکوردگیری انجام شد و خوشبختانه توانستیم با شیب ملایم به آمادگی مورد نظر در هر اردو دست پیدا کنیم. تنها کمانداری که دچار آسیب دیدگی جدی شده سمیه عباسپور است که نمی‌تواند تیم را در مسابقات جمهوری چک همراهی کند و برای حضور در جاکارتا باید 2 ماه تحت درمان باشد. اگرچه فقدان حضور او درمسابقات چک بسیار ملموس است، اما به خاطر بازی‌های پاراآسیایی این تصمیم گرفته شد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: از اردوی بعد حمزه صفایی به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی افزوده می‌شود و از حضور او بهره مند خواهیم بود. این اتفاق بسیار برای پیشبرد اهداف تیم موثر است و با توجه به تعداد کمانداران و لزوم توجه به تمامی نیازهای فنی، افزوده شدن یک مربی دیگر بسیار ضروری بود.

کهتری در پایان  افزود: در دور پیش بازی‌های پاراآسیایی، ۹ کماندار در ترکیب تیم حضور داشتند و توانستند به ۴ نشان طلا و یک برنز دست پیدا کنند و در بخش تیمی نیز به عنوان تیم اول آسیا شناخته شدیم. امیدواریم در این دوره از مسابقات نیز ضمن حفظ جایگاه تیمی، مدال های بیشتری بدست آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار