کد خبر: 908207
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
اولین مرحله رنگینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تیر و کمان - بیرجند

در دومین روز از رقابت‌های جام جهانی تیروکمان که در آنتالیای ترکیه در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو بانوان در مرحله حذفی از دور رقابت‌ها حذف شدند و از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

به گزارش ایسنا، در دومین روز از مرحله دوم جام جهانی تیروکمان که در آنتالیای ترکیه در حال برگزاری است، تیم ریکرو بانوان در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند و با شکست در برابر آنها از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

در پایان مرحله مقدماتی ریکرو انفرادی زنان نیز که مهسا بدخشان با کسب ۵۷۳امتیاز، هشتاد و هفتم شده بود در دور اول مرحله حذفی برابر کمانداری از ژاپن به میدان رفت و با نتیجه  ۶ بر ۴ مغلوب این کماندار شد، پارمیدا قاسمی دیگر کماندار ایران که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۶۱۱امتیاز، هفتاد و ششم شده بود، در دور اول مرحله حذفی برابر کمانداری از ژاپن به میدان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر رقابت را واگذار کرد.

شیوا شجاع‌مهر که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۵۹۷ امتیاز، هشتاد و سوم شده بود در در دور اول حذفی مقابل نماینده ترکیه به میدان رفت و با نتیجه ۷ بر یک مغلوب این کماندار شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

به این ترتیب هر ۳ کماندار ریکرو بانوان در مرحله حذفی ریکرو انفرادی با شکست برابر حریفان خود از دور رقابت‌های جام جهانی ترکیه حذف شدند و از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

رقابت‌های ریکرو انفرادی مردان و کامپوند انفرادی زنان و مردان در مرحله حذفی در حال برگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار