کد خبر: 908159
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی خبر داد:
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در سال گذشته 210 هزار نفر از کل کشور به مناطق عملیاتی آذربایجان‌ غربی اعزام شده بوده اند، گفت: پیش‌ بینی می‌شود امسال نیز بیش از 200 هزار نفر به مدت سه روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌ های استان بازدید کنند.

حسنعلی چراغی با اشاره به اعزام از 28 استان کشور به مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی،اظهار داشت: این مناطق عملیاتی شامل ارومیه و یادمان شهدای گمنام، یادمان جندالله و 14 شهید بند، اشنویه و یادمان شهید آبشناسان، نقده یادمان شهید بروجردی، پیرانشهر یادمان شهدای تمرچین و شهید کاظمی، مهاباد و یادمان خلبان شهید حیدری، شهید امینی و شهدای دارلک و نیز سردشت و شهدای شیمیایی است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 210 هزار نفر از کل کشور به مناطق عملیاتی آذربایجان‌ غربی اعزام شده بوده اند، افزود: پیش‌ بینی می‌شود امسال نیز بیش از 200 هزار نفر به مدت سه روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌ های استان بازدید کرده و در این رابطه، 20 هزار نفر از این زائران نیز از مردم خود آذربایجان‌ غربی هستند.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان ‌غربی خاطرنشان کرد: در مدت برگزاری این اردو، یک روز نیز به برگزاری همایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی علمداران ولایت در اردوگاه شهید باکری حیدرلوی ارومیه اختصاص می‌یابد.
چراغی با تاکید بر آماده‌ سازی زیرساخت ‌های لازم برای استقبال از کاروان راهیان‌ نور تصریح کرد: در این راستا در طول ماه مبارک رمضان، زیرساخت ‌های مربوطه آماده شده و به بهره ‌برداری می‌رسد و هم اکنون نیز خوابگاه‌ های دانش‌ آموزی و دانشجویی استان در حال آماده ‌سازی برای این امر هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر