کد خبر: 908157
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خبر داد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از احداث مجتمع ICT استان سمنان با زیربنای 6 هزار مترمربع در سمنان در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

مسعود میررضایی در نشستی با حضور نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان سمنان در پایان سال ۹۸ به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد.

وی تصریح کرد: تمام شهرستان‌های استان سمنان در اپراتور همراه اول به 4G و 3G مجهز شده‌اند و در اپراتور ایرانسل این اتفاق تا پایان سال ۹۷ اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان اضافه کرد: ۱۰ دستگاه ATM خودپرداز در روستاهای این استان برای مبادلات مالی نصب شده است.

میررضایی بیان کرد: شعار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد اشتغال است و از دستگاه‌های ذی‌ربط کمک می‌خواهیم تا زمینه تحقق این هدف مساعد شود.

وی با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌زودی به سمنان سفر خواهد کرد، گفت: در سفر وزیر ارتباطات به سمنان، مراسم کلنگ‌زنی مجتمع ICT استان سمنان در زمینی به مساحت دو هزار و 600 مترمربع انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افزود: مجتمع ICT استان سمنان در چهار طبقه با زیربنای 6 هزار مترمربع و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

میررضایی بیان کرد: همچنین پروژه‌های دیگری برای افتتاح و بهره‌برداری در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سمنان در دستور کار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار