کد خبر: 908140
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
با طرح های ویژه شرکت برق منطقه ای خراسان صورت می گیرد:
با طرح های ویژه شرکت برق منطقه ای خراسان عبور از پیک مصرف برق در استانهای خراسان با بهترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خراسان جلسه هم اندیشی گذر از پیک بار و تشریح برنامه های پاسخگویی بار صنایع بزرگ در محل این شرکت برگزار شد .
در این جلسه که نمایندگان صنایع بزرگ استانهای خراسان حضور داشتند معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خراسان با اشاره به طرح های دردست اجرا برای عبور از پیک بار سال جاری اظهار داشت : امسال با توجه به کمبود بارشها در کشور پیش بینی می شود تولید برق نیز کاهش یابد . مهندس محمودی با اشاره به اینکه حدود 10 هزار مگاوات برق تولیدی کشور از طریق نیروگاهای برق آبی تامین می شود خاطرنشان ساخت : در سال گذشته در اردیبهشت ماه 30 میلیارد متر مکعب آب در پشت سدهای کشور وجود داشت که این میزان در سال جاری به 13 میلیارد متر مکعب کاهش یافته است که این امر در تولید برق درتابستان تاثیر منفی خواهد داشت .
وی اظهار داشت : در سال گذشته 3/3 درصد به تعداد مشترکین برق کشور افزوده شده است که این میزان مشترک 7/7 درصد رشد مصرف را در پی داشته است که رشد بسیار بالایی است . مهندس محمودی استفاده از کولر های گازی غیر استاندارد و با مصرف بالا را از مشکلات تابستان سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت : شرکت توانیر علاوه بر برنامه های مختلف برای صنایع ، برای مدیریت مصرف بخش خانگی نیز طرح های در تابستان سال جاری دارد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار