کد خبر: 907810
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مردي كه متهم است صاحبخانه‌اش را در تهران با شليك گلوله به قتل رسانده بود در كرمان بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 12:00 روز دوشنبه سوم ارديبهشت‌ماه بود كه مأموران كلانتري 134 شهرك قدس از حادثه تيراندازي در ميدان ميوه و تره بار با خبر شده و در محل حاضر شدند. در اولين بررسي‌ها معلوم شد كه مردي 65ساله از ناحيه گردن و صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بعد از انتقال به بيمارستان جان باخته است. بعد از تأييد خبر قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل تهران به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. بررسي‌هاي اوليه حكايت از اين داشت كه مرد ميانسال با اصابت گلوله اسلحه ساچمه زني شكاري هدف قرار گرفته است. شاهدان هم در جريان تحقيقات به پليس گفتند كه لحظاتي بعد از حادثه مردي را ديده‌اند كه به سرعت سوار خودروي پژو 206 شده و از محل گريخته است.
در شاخه ديگري از تحقيقات خانواده مقتول در نزديكي محل حادثه شناسايي شد و تحقيقات از آنها به جريان افتاد. آنها گفتند كه مقتول از مدتي قبل با مستأجرش كه مردي 45‌ساله به نام رستم بود اختلاف داشت. آنها گفتند كه مقتول تلاش كرد مستأجر را مجبور كند خانه‌اش در سعادت آباد را تخليه كند، اما مستأجر قبول نمي‌كرد و همين موضوع منجر به درگيري شده بود تا اينكه مجبور به طرح شكايت شد.
وقتي كارآگاهان پليس براي تحقيق از رستم راهي خانه‌اش شدند متوجه شدند كه او همزمان با وقوع حادثه از محل متواري شده است. در بررسي‌هاي بيشتر مخفيگاه رستم در يكي از شهرستان‌هاي كرمان شناسايي و متهم روز گذشته بازداشت شد.
سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: رستم در تحقيقات اوليه جرمش را انكار كرد و گفت از ماجراي مرگ صاحبخانه‌اش هم خبر نداشت اما با توجه به شواهد به دست آمده قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 27 تهران صادر شد و تحقيقات از او در اداره دهم پليس آگاهي در جريان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار