کد خبر: 907755
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
با پیگیری‌های انجام شده ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و آبادی محلات مشکل‌دار شهرهای استان اختصاص یافت.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اين خبر گفت: با برنامه‌ریزی و پیگیری لازم توانستیم 10 میلیارد تومان از محل سکونتگاه‌های غیررسمی توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران  زیر  نظر اداره عمران و بهسازی شهری زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی جذب کنیم.

سیاوش رشته‌دار افزود: از محل این اعتبارات بهسازی معابر آسفالت شرف‌آبادها با اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت محلات بلهزار و مهریان با اعتباری افزون‌بر 10 میلیارد ریال اجرایی شده یا در حال انجام است.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری کهگیلویه و بویراحمد با تشریح پیگیری‌های انجام شده از طریق شرکت بازآفرینی شهری برای جذب اعتبار برای عمران و آبادی شهرهای استان ادامه داد: سال 96 نیز با پیگیری‌های انجام شده 13 میلیارد تومان در این زمینه جذب کردیم که در شهرهای مختلف استان هزینه شد.

وی با بیان اینکه از محل این اعتبارات محلات اکبرآباد، مهریان، بلهزار، شرف‌آبادها، دولت‌آباد و  بنسنجان یاسوج بهسازی و آسفالت می‌شود، گفت: امسال برای نوسازی بافت‌های فرسوده هر فقره 40 میلیون تومان تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت به 200 متقاضی پرداخت می‌شود.

رشته‌دار افزود: سال گذشته عملیات اجرایی مدرسه شش کلاسه مهریان از محل اعتبارات سکونتگاه‌های غیررسمی آغاز شد و هم اکنون 37 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار