کد خبر: 907735
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مديركل راه و شهرسازي استان مركزي از قرار گرفتن ايمن‌سازي آزاد راه ساوه- همدان در دستور كار كميسيون ايمني استان مركزي خبر داد.

مجيد شارقي با اشاره به برگزاري نخستين نشست كميسيون ايمني استان مركزي در سال97 گفت: آمار تصادفات سال 96 نسبت به سال 95 در استان مركزي كاهش را نشان مي‌دهد.

وي با اشاره به اينكه طي بررسي‌ها و تحليل‌هاي صورت پذيرفته مشخص شده است كه از آمار تلفات خودروهاي سنگين و نيمه سنگين و موتورسيكلت در استان كاسته شده است، افزود: اين در حالي است كه آمار تصادفات خودروهاي سواري افزايش يافته و بر اين اساس بررسي تحليلي آمار تلفات اين نوع خودروها در 5 سال گذشته با تأكيد بر نوع خودروي پرايد در دستور كار اين كميسيون قرار گرفته است.

شارقي ادامه داد: ايمن‌سازي محورها به ويژه محورهاي پرتصادف همچون آزادراه ساوه، همدان نيز يكي ديگر از موارد مهمي است كه در اين جلسه و جلسات گذشته مورد بحث و بررسي قرار گرفته و اميدواريم با اقداماتي كه در اين باره صورت خواهد پذيرفت، تلفات اين محور را كاهش دهيم.

مديركل راه و شهرسازي استان مركزي عنوان كرد: جلسات كميسيون ايمني استان مركزي به سبب تشريك مساعي همه دستگاه‌هاي عضو از جمله استانداري، اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، اداره كل پزشكي قانوني، مديريت بحران، پليس راه، پليس راهور، شهرداري، و غيره هر ماه در استانداري تشكيل و درباره برقراري ايمني و كاهش تصادفات و تلفات ناشي از آنها راهكارها بررسي و تا حد امكان اجرايي مي‌گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار