کد خبر: 907604
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

مجلس با مماشات كنوانسيون‎هايي را تصويب كرد كه اميدواريم در خصوصFATF اين اتفاق رخ ندهد و جوري تعيين تكليف شود كه اين نسخه استعماري تصويب نشود و عزت و اقتدار نظام اسلامي ما حفظ گردد.
اكبر تركي، نماينده مردم فريدن در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرگزاري بسيج به خطرات پذيرش FATF اشاره كرد و گفت: مقام معظم رهبري با بحث‏هاي كارشناسي كه راجع به اين موضوع به ايشان ارائه شده و از محتويات آن مطلعند، نظر خود را اعلام كرده‎اند كه با اين سند همچون اسناد ديگر مثل 2030 مخالف هستند.
نماينده مردم فريدن در ادامه مطرح كرد: لوايح الحاق ايران به كنوانسيون‎هايي كه اخیراً در مجلس تصويب شد و همين‎طور FATF به يك شكلي نسخه‎هايي از سندهاي استعماري كشورهاي غربي است كه به ما تحميل مي‎شود. تركي با انتقاد از عملکرد مجلس عنوان كرد: مجلس نيز با مماشات، تساهل و تسامح و يا به هر علت ديگر اين كنوانسيون‎ها را تصويب كرد كه اميدواريم درخصوص FATF اين اتفاق رخ ندهد و يك جوري تعيين تكليف شود كه اين نسخه استعماري تصويب نشود و عزت و اقتدار نظام اسلامي ما حفظ گردد. نماينده مردم فريدن در خاتمه با بيان اينكه مخالف تصويب FATF هستيم در تأکید بيشتر بيان كرد: FATF زيرشاخه‎هاي زيادي دارد و قطعاً كشور ما را با چالش روبه‌رو مي‎كند و با پذيرش آن غل و زنجيري را بر گردن مسئولينمان در رده‎هاي نظامي خواهيم بست كه اقدام اشتباهي است و اميدواريم كه مجلس نيز به نحوي برخورد كند كهFATF را از دستور كار خارج كند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار