کد خبر: 907598
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
مشاور سازمان خصوصي‌سازي از توزيع سود سهام عدالت افرادي كه با تأخير شماره شباي خود را به سامانه اعلام كرده‌اند در آينده نزديك خبر داد و گفت، واريز سود كارمندان به عنوان آخرين گروه پايان يافت.

به گزاش «مهر»، جعفر سبحاني از پايان توزيع سود سهام عدالت كارمندان دولت به عنوان آخرين گروه از مشمولان سود سهام خبر داد و گفت: سود سهام عدالت با كارمندان دولت تسويه شده و از اول تا پانزدهم ارديبهشت‌ماه تمام مبالغ به حساب آنها واريز شده است. البته ممكن است برخي بانك‌ها با چند روز تأخير اين سود را به حساب مشتريان واريز كرده باشند، اما كار واريز سود اين گروه هم به پايان رسيده است.
مشاور سازمان خصوصي‌سازي تأكيد كرد: به طور قطع و يقين، سود سهام عدالت آن دسته از افرادي كه تا قبل از بهمن سال ۹۶، شماره شباي خود را در سامانه سهام عدالت به ثبت رسانده‌اند، واريز شده است و همه افراد مي‌توانند پرينت حساب خود را چك کنند و اگر مشكلي در اين زمينه دارند با سازمان خصوصي‌سازي در ميان بگذارند تا پرونده آنها بررسي شود. وي تصريح كرد: سامانه سهام عدالت براي نشان دادن سودهاي واريزي هنوز به طور كامل به روزرساني نشده ، بنابراين ممكن است در سامانه برخي از افراد، سود مرحله اول فقط به ثبت رسيده باشد، اما كل سود به حساب آنها واريز شده است، پس ملاك سامانه سهام عدالت نبوده و بايد پرينت حساب خود را چك كنند.
به گفته سبحاني، براساس بررسي‌هاي سازمان خصوصي‌سازي هيچ موردي از ۴۰ميليون نفر مشمول دريافت سود سهام عدالت كه سود خود را دريافت نكرده باشد، وجود ندارد. بنابراين اگر با دريافت پرينت حساب، باز هم سود به صورت كامل براي فردي واريز نشده است، مي‌تواند با تماس با سامانه سهام عدالت موضوع خود را پيگيري كند.
وي اظهار داشت: واريز سود سهام عدالت براي آن دسته از مشمولاني كه با تأخير شماره شباي خود را به سامانه سهام عدالت اعلام كرده‌اند، به زودي آغاز مي‌شود. البته اين پرداختي‌ها به مرور انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار