کد خبر: 907550
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

حاجي‌بابايي: برجام تمام شده و دیگر زنده نمی‌شود

رئيس فراكسيون نمايندگان ولايي گفت: برجام تمام شده و بايد بگوييم كه خدا رحمتش كند و ديگر نمي‌توانيم آن را زنده كنيم.
حميدرضا حاجي‌بابايي نماينده مردم همدان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اينكه دولت بايد از اروپايي‌ها درباره تعهد به برجام ضمانت اجرايي بگيرد، اظهار كرد: از آنجايي كه تا به امروز اروپايي‌ها هم مثل امريكا در تعامل با كشورمان امتحان خوبي را پس نداده‌اند، بعيد است كه در آينده اروپا مسير درستي را در قبال برجام و ايران در پيش گيرد. وي با بيان اينكه ما نبايد به اروپا دل خوش كنيم، ادامه داد: امريكا با خروج از برجام، به دنبال آن است كه اقدامات زيادي عليه ايران انجام دهد كه توقعي جز اين از ترامپ و سياستمداران امريكا نيست. رئيس فراكسيون نمايندگان ولايي با تأكيد بر اينكه ما بايد در برابر همه اقدامات امريكا سناريو داشته باشيم و با آنان مقابله كنيم، تصريح كرد: برجام تمام شده و بايد بگوييم كه خدا رحمتش كند و ديگر نمي‌توانيم آن را زنده كنيم. حاجي‌بابايي با بيان اينكه در اين شرايط هيچ راهي نداريم جز آنكه روي پاي خودمان بايستيم، گفت: ما در كشور سرمايه‌هاي زيادي براي حل مشكلات داريم و با تكيه بر توان داخلي بايد به اروپا و امريكا بفهمانيم كه بدون آنها هم مي‌توانيم با قدرت زندگي كنيم.

نعمتي: لايحه مبارزه با تأمين مالي تروريسم در جلسه غيرعلني بررسي مي‌شود

سخنگوي هيئت رئيسه مجلس گفت: لايحه مبارزه با تأمين مالي تروريسم در جلسه غيرعلني امروز بررسي مي‌شود.
بهروز نعمتي سخنگوي هيئت رئيسه مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مجلس شوراي اسلامي امروز جلسه غيرعلني خواهد داشت. وي افزود: اين نشست به منظور بررسي لايحه مبارزه با تأمين مالي تروريسم برگزار مي‌شود. نعمتي اظهار كرد: در اين نشست ظريف وزير امور خارجه، شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي، كرباسيان وزير اقتصاد و عراقچي معاون وزير امور خارجه حضور خواهند يافت و از اين موضوع به وكلاي ملت گزارش مي‌دهند. سخنگوي هيئت رئيسه مجلس تصريح كرد: همچنين قرار است در اين نشست مركز پژوهش‌ها، رئيس كميسيون اقتصادي و چهار نفر از نمايندگان مجلس توضيحاتي ارائه كنند.

سفير فلسطين در تهران: مذاكرات سازش را متوقف كرديم

صلاح الزواوي گفت: تصميماتي كه ترامپ نسبت به سرزمين فلسطين گرفته از نظر ما محكوم و باطل است.
صلاح الزواوي، سفير فلسطين در تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بيان اينكه امروزه شاهد فاصله افتادن در بين برخي كشورهاي اسلامي و گرايش برخي كشورهاي عربي به امريكا و اسرائيل هستيم، اظهار كرد: لازم است سران كشورهاي اسلامي كنار هم بنشينند و بررسي كنند كه چه چيزي مي‌تواند به فلسطين و مردم اين كشور كمك كند تا بتوانند هر چه زودتر بر رژيم صهيونيستي غلبه كنند. وي تصريح كرد: برخي از كشورهاي عرب در انتقال سفارت به بيت المقدس، به امريكا و رژيم صهيونيستي چراغ سبز نشان دادند اما از نظر ما عادي‌سازي روابط با دشمن صهيونيستي از هر طرفي كه باشد شرعي و قانوني حرام و از طرف ما فلسطينيان محكوم است. الزواوي در ادامه با اشاره به توقف مذاكرات سازش از سوي مقامات فلسطيني، بيان كرد: چند سالي است كه اين مذاكرات تقريباً متوقف شده بود و بعد از تصميمات اخير دونالد ترامپ و نتانياهو براي انتقال سفارت ديگر ما اين مذاكرات را عملاً متوقف كرديم. ما بارها گفته ايم هيچ راهي براي رسيدن به آزادي فلسطين جز مبارزه مسلحانه وجود ندارد چراكه دشمن همواره به مبارزه مسلحانه عليه مردم ما پرداخته است. وي ادامه داد: در حال حاضر چيزي به نام مذاكرات صلح وجود ندارد و بايد منتظر باشيم و ببينيم در آينده چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار