کد خبر: 907328
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
هشت مجرم خطرناك كه با تشكيل باند سرقت در زندان اقدام به سرقت‌هاي مسلحانه مي‌كردند يكي پس از ديگري بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ما، هفتم اسفند‌سال قبل به مأموران پليس آگاهي تهران خبر رسيد سارقان مسلح با سرقت يك محموله بار پوشاك از محل گريخته‌اند. شاكي در توضيح ماجرا گفت: من صاحب يك فروشگاه پوشاك در محله يافت‌آباد هستم. لحظاتي قبل يك محموله پوشاك به ارزش 5ميليون تومان خريدم و آن را بار موتورسيكلتم كرده و به طرف مغازه‌ام در حال حركت بودم كه چند سارق مسلح راهم را سد كردند. آنها با افشانه اشك‌آور من را از موتور به زير كشيده و با تهديد اسلحه محموله‌ام را سرقت كردند.
كارآگاهان پليس با حضور در محل و بررسي دوربين‌هاي مداربسته موفق شدند يكي از اعضاي باند را كه از مجرمان سابقه‌دار بود شناسايي كنند. بعد از آن بود كه متهم به صورت نامحسوس تحت نظارت پليس قرار گرفت و ساير اعضاي باند هم شناسايي شدند. كارآگاهان در اولين گام دهم ارديبهشت‌ماه چهار نفر از اعضاي باند را در عمليات همزمان در شهرستان‌هاي ري و تهران دستگير كردند و در بازرسي از مخفيگاه آنها تجهيزات نظامي از قبيل يك قبضه سلاح كمري، دو قبضه شبه سلاح كمري، چهار‌دستگاه بي‌سيم، يك دستبند فلزي، گاز اشك آور و يك دستگاه شوكر برقي كشف كردند.
اعضاي باند وقتي مورد تحقيق قرار گرفتند به سرقت محموله پوشاك و چند سرقت مسلحانه ديگر از جمله سرقت از فروشندگان اسكناس و ارز در خيابان جمهوري، سرقت چند دستگاه خودروي سواري، سرقت فرش و سرقت‌هاي مشابه در شمال غرب كشور اعتراف كردند.
در جريان بررسي‌هاي بيشتر بود كه اعضاي باند به سرقت‌هاي مسلحانه خودروهاي مدل بالا با همدستي چهار عضو باند ديگر اعتراف كردند. آنها گفتند كه با چهار عضو ديگر باند در زندان آشنا شده و بعد از آزادي سرقت‌هاي خود را رقم زده‌اند. يكي از آنها گفت با ايجاد تصادف ساختگي با خودروهاي مدل بالا راننده را مجبور مي‌كرديم تا براي بررسي ميزان خسارتي كه وارد شده از ماشين خود پياده شود. در همان زمان با تهديد اسلحه خودروي او را سرقت كرده و از محل فرار مي‌كرديم.
بعد از اعتراف تازه متهمان مشخص شد كه اعضاي باند ديگر توسط كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي در جريان سرقت‌هاي ديگري بازداشت شده‌اند. سرهنگ حميدرضا ياراحمدي، سرپرست پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات از سارقان در پليس آگاهي تهران جريان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار