کد خبر: 907319
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

وزارت كشور در اطلاعيه‌اي درباره حوادث اخير شهرستان كازرون از مردم آگاه و متدين اين شهر خواست با حفظ آرامش و هوشياري انقلابي‌ خود مراقب دسيسه‌هاي معاندان و سايت‌هاي ضدانقلاب و اهداف شوم دشمنان اين آب و خاك باشند.
به گزارش فارس، به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، با اعلام تأسف از حوادث چهارشنبه‌شب در شهرستان كازرون معتقديم اين حوادث، بيش از آنكه جنبه تقسيماتي داشته باشد ريشه در عوامل ديگري دارد كه بايد مورد شناسايي دقيق قرار گيرد.
در اين اطلاعيه خطاب به مردم شريف و آگاه كازرون آمده است: با اعلام تأسف از حوادث چهارشنبه شب در شهرستان كازرون، معتقديم اين حوادث، بيش از آنكه جنبه تقسيماتي داشته باشد ريشه در عوامل ديگري دارد كه بايد مورد شناسايي دقيق قرار گيرد.
در اين خصوص وزارت كشور با دريافت نظرات و پيشنهادات مردمي و بررسي موضوع از نزديك در قالب اعزام كارشناسان در چندين نوبت و همچنين حضور مديركل دفتر تقسيمات كشوري در منطقه، در تلاش بوده تا نگراني‌هاي مردم شريف كازرون را لحاظ نمايد و به همين منظور با تقاضاي صاحبنظران منطقه و به منظور بررسي دقيق و لحاظ پيشنهادات مردمي و رفع كاستي‌هاي موجود، طرح پيشنهادي تا تأمين خواسته‌هاى كارشناسى و منطقى مردم منطقه در دفتر تقسيمات كشورى متوقف شده است. وزارت كشور در مسئله تقسيمات كشوري در عين استمرار همفكري با دلسوزان و صاحبنظران از اقشار گوناگون منطقه، از مردم آگاه و متدين كازرون مي‌خواهد با حفظ آرامش و هوشياري انقلابي خود مراقب دسيسه‌هاي معاندان و سايت‌هاي ضد انقلاب و اهداف شوم دشمنان اين آب و خاك باشند و اجازه ندهند امنيت اجتماعي منطقه مختل و فضاي ناامنى حاكم شود.
در اين راستا با عناصرى كه با اهداف ديگرى سعى در برهم زدن نظم و امنيت عمومى داشته‌اند برخورد قاطع قانونى انجام خواهد شد. هرچند، مسيرطي شده در بحث تقسيمات كشوري، مبتني بر قانون، عقلانيت و منطق است، لكن بر همين اساس، يقيناً مصالح و ملاحظات منطقه مبتنى بر تعامل و همفكرى مورد توجه جدى خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار