کد خبر: 907260
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کمیته آموزش و پژوهش بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در اقدامی جالب به برگزاری مسابقه قرآنی با رویکرد علمی و آموزشی پرداخته است و به برگزیدگان آن، بن خرید از نمایشگاه اعطا می‌کند.

کمیته آموزش و پژوهش بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در اقدامی جالب و مهیّج به برگزاری مسابقه‌ای با رویکرد علمی- آموزشی پرداخته است.مسابقه‌ای که افراد می‌توانند بر اساس علاقه و سطح دانش و مهارت قرآنی خود از بین یکی از بخش‌های سنجش دانش و مهارت خواندن، فهمیدن و حفظ قرآن کریم رشته خود را انتخاب کرده و در صورت شرکت و برنده شدن، بن نقدی خرید از نمایشگاه دریافت کنند.

 از ویژگی‌های بسیار جالب این مسابقه انجام آزمون در بستر نرم‌افزار و به صورت آنلاین است، بدین معنا که شرکت‌کننده در بخش «فهم و حفظ قرآن» پس از استقرار در جایگاه مسابقه، در مدت زمان مشخصی، فرصت دارد به سوالاتی که توسط نرم‌افزار مطرح می‌شود، پاسخ داده و در نهایت نتیجه آزمون خود را مشاهده کند. در بخش «خواندن قرآن» نیز شرکت‌کننده پس از استماع الگوی تلاوت که توسط سامانه به نمایش گذاشته می‌شود باید به‌صورت مشابه آن، اجرا کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه جذاب قرآنی می‌توانند هر شب از ساعت ١٧ تا ٢٣ با مراجعه حضوری به غرفه برگزاری «مسابقه سنجش دانش و مهارت های قرآنی»، اقدام به ثبت‌نام و دریافت نوبت جهت شرکت در رشته مورد علاقه خود کنند.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه قرآن از 29 اردیبهشت‌ماه (سوم رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت 17 تا 23 پذیرای روزه‌داران و مردم خواهد بود و مسابقه مهارت قرآنی از نخستین روز نمایشگاه، کار خود را آغاز خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار