کد خبر: 907156
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
شهردار تبریز در جمع اصحاب رسانه:
شهردار تبریز اظهار کرد: شفاف‌سازی یکی از اصول مهم مدیریتی شهرداری تبریز است و ما نیز سعی می کنیم در خصوص عملکرد و برنامه‌های مدیریت شهری پاسخگو باشیم.

مهندس ایرج شهین باهر در جمع خبرنگاران با توجه به وسعت مسئولیت های شهردرای ها خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و وسعت مسئولیت هایی که  شهرداری در حوزه مدیریت  شهری دارد بیشترین تعامل را نیز با شهروندان دارد.

وی ادامه داد: خدمات و فعالیت های شهرداری روزانه و گسترده است و در این راستا مشکلات و ابهاماتی به وجود می آید.

مهندس ایرج شهین باهر همچنین گفت: موضوعاتی که برای مردم شفاف نیست  باید شفاف سازی شود به عنوان شهردار تبریز اعتقاد دارم مدیران در ارتباط با رسانه قائم به فرد رفتار می‌کنند.

شهردار تبریز یادآورشد: اکثر مدیران شهرداری سعی می کنند مشکلات و ایرادات را به مردم و رسانه ها شفاف سازی کنند اما تعدادی از مدیران اعتقادی به رسانه ندارند و با مردم و رسانه فاصله می گیرند که احساس می کنم جز خصوصیات شخصی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهرداری ها متکی به شهروندان هستند یادآور شد: شهرداری به عنوان نهاد عمومی و نه نهاد دولتی که گردش آن با پول مردم است  نهایتا متعلق به مردم است و برنامه هایی که انجام می دهد برای رفاه آسایش و آرامش مردم است و آنچه که برای ما مهم است خواست مردم است.

شهردار تبریز اظهارکرد: گاهی برخی مدیران و تصمیم گیرندکان احساس می کنند تصیمشان تصمیم خوب است اما شهروندان آن تصمیم را نمی پسندند و اصرار دارند که این تصمیم را اجرایی کنند .

شهین باهر خواست شهروندان را مصلحت عمومی دانست و یادآور شد همه باید در راستای خواسته های مردم قدم برداریم.

وی همچنین گفت: ما به دنبال شفاف سازی در موضوعات هستیم و مدیران باید با شهروندان به صورت مستقیم در ارتباط باشند چرا که مجموعه شهرداری  برای پنهان کردن موضوعی ندارد و همه تلاش می کنیم برای شهر و برای شهروندان قدم برداریم.

شهردار تبریز با اشاره به مسئولیت های سابق خود خاطرنشان کرد: روش مدیریت شفاف را در مسئولیت های دیگری که بر عهده داشتم مد نظر داشته‌ام شهرداری نهاد کاملا مردمی است و اعتقاد دارم مردم باید از تمامی امور و مشکلات اطلاع داشته باشند.

مهندس شهین باهر اظهارکرد: اما در کنار این موضوعات مثل سایر مجموعه ها در شهرداری هم منافع جناحی و گروهی هم مطرح است که باید مدیریت کنیم، دنیا عرصه رقابت است و جناح ها گروهها و احزاب به همین دلیل به وجود آمده اند.

شهردار تبریز همچنین گفت: احساس می کنم گاهی در برخی بخش ها غیر واقعی و بی انصافانه به موضوعات پرداخت می شود.

وی با اشاره به مدیریت خود در شهرداری تبریز یادآورشد: در طول 6 ماه گذشته که به عنوان شهردار تبریز حضور داشته ام سعی به شفاف‌سازی داشته ام و  سعی کردم مشکلاتی که از بابت بدهی های شهرداری بوده به صورت مستند شفاف‌سازی کنیم و بدهی ها را به صورت غیرنقدی تسویه کرده و مشکلات درآمدی را سعی می کنیم مدیریت کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به تعداد کارکنان شهرداری تبریز گفت: تعداد کارکنان شهرداری تبریز قابل توجه است ولی سعی میکنیم وضع موجود را حفظ کنیم و هیچ کس را اخراج نکنیم.

مهندس شهین باهر ادامه داد: اعتقاد داریم کارد شهرداری تبریز به هر شکل افرادی در بدنه شهرداری هستند به هر حال شهروندان ما هستند و نمی توانیم به انواع بهانه اخراج کنیم و سعی می کنیم بهره وری نیروها را افزایش دهیم.

پروژه های نیمه کاره باقی مانده به اتمام می‌رسد

شهردار تبریز با اشاره به اینکه اولویت اول شهرداری تبریز برای سال جدید اتمام پروژه های نیمه تمام است یادآورشد: به دنبال تعریف و اجرای برخی پروژه های جدید پروژه های نیمه تمام گذشته را اجرایی میکنیم.

مهندس شهین باهر با اشاره به درآمد های شهری اظهارکرد: متاسفانه بحث درآمد های پایدار شهری با تصمیمات دولت کاهش پیدا کرده است و شهرداری در مدیریت درآمد با مشکلات بسیاری مواجه است اما ما سعی می کنیم کالبد شهر را به بهترین نحو حفظ کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر