کد خبر: 907054
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
پس از آخرین اظهارنظرهای مدیران سیما که گفته بودند برنامه سینمایی «هفت» قبل از ماه رمضان پخش می شود هنوز زمان پخش این برنامه مشخص نیست.

مدیران سیما چندی پیش اعلام کردند که «هفت» مهمترین برنامه سینمایی تلویزیون که پس از سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در ماه بهمن سال گذشته تعطیل شد، قبل از ماه رمضان ۹۷ به تلویزیون بازمی گردد اما با وجود فرارسیدن ماه رمضان هنوز خبر جدیدی از تولید این برنامه اعلام نشده است.

لوکیشن برنامه «هفت» قرار است در باغ کتاب و در استودیویی که پیش از این برنامه در روزهای برگزاری سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر روی آنتن رفت، باقی بماند بنابراین لوکیشن برنامه مشخص است و همچنان مهمترین مساله این برنامه، تعیین ترکیب عوامل و به ویژه مجری است.

انتظار می رفت که این برنامه با وقفه ای کوتاه بعد از جشنواره ملی فیلم فجر به کار خود ادامه دهد اما این اتفاق نیفتاد و جای این برنامه در طول برگزاری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در اردیبهشت ماه برگزار شد نیز خالی بود.

این برنامه بعد از سه دوره تولید و پخش توسط مجریانی چون فریدون جیرانی، محمود گبرلو و بهروز افخمی و همچنین یک دوره ۱۰ روزه با حضور رضا رشیدپور هنوز تکلیفش برای فصل جدید مشخص نیست و با تغییر مدیریت در شبکه سه سیما چشم امید به سیاست های علی فروغی مدیر جدید شبکه است تا تمهیدی بیندیشد که تکلیف «هفت» مشخص شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار