کد خبر: 907052
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

انتقال سفارت امريكا به قدس سبب تسريع نابودي رژيم صهيونيستي مي‌شود

حضرت آيت الله نوري همداني انتقال سفارت امريكا به بيت المقدس را محكوم كرد و گفت: قطعاً اين كار امريكا عمر رژيم صهيونيستي را به پايان خواهد برد.
به گزارش رسا، حضرت آيت الله نوري همداني انتقال سفارت امريكا به بيت‌المقدس را محكوم كرد و گفت: قطعاً اين كار امريكا عمر رژيم صهيونيستي را به پايان خواهد برد. وي امريكا را كشوري مستكبر و ظالم و استعمار گر دانست و افزود: بهترين تعبير براي امريكا همان است كه امام راحل فرمودند كه امريكا شيطان بزرگ است، انتقال پايتخت اين كشور به سرزمين غصب شده بيت المقدس از همان خوي استكباري و شيطان صفتي امريكاست ولي رئيس‌جمهور امريكا و صهيونيست‌ها بدانند مسلمانان به زودي قدس شريف را آزاد خواهند كرد. اين مرجع تقليد با تأكيد بر اينكه هر گونه اعتماد به امريكا از اين به بعد خيانت است، اظهار داشت: امريكا مي‌خواهد مردم ايران هم مثل بعضي از كشورهاي عربي زير سيطره او باشند و اين آرزو را به گور خواهد برد، مردم ايران انقلاب كردند تا عزت خود را حفظ كنند و قلدراني مثل امريكا را در جاي خود بشناسند. حضرت آيت الله نوري همداني خطاب به مسئولان تصريح كرد: دلخوش به اروپا و امريكا نباشيد و با قدرت ايمان، توكل به خدا، اعتماد به نيروي داخلي و داشتن وحدت و تبعيت از ولايت فقيه همت خود را به كار بگيريد و مشكلات را حل كنيد، امروز اگر مسئولان با روحيه جهادي كار كنند مطمئن باشند مشكلات حل خواهد شد.

استيضاح زنگنه با موضوع كرسنت كليد خورد

عضو كميسيون قضايي مجلس از تقديم طرح استيضاح وزير نفت به هيئت‌رئيسه مجلس خبر داد.
ابوالفضل ابوترابي نماينده مردم نجف‌آباد در گفت‌وگو با تسنيم، از تقديم طرح استيضاح بيژن نامدار زنگنه وزير نفت به هيئت رئيسه پارلمان خبر داد و گفت: اين طرح روز سه شنبه و با امضای 15 نماينده به هيئت‌رئيسه مجلس تقديم شد. وي درباره محورهاي اين طرح استيضاح ادامه داد:پس از اينكه آقاي زنگنه تصدي وزارت نفت را بر عهده گرفت ايران در پرونده كرسنت 18 ميليارد دلار جريمه شد. در مجلس نهم و زماني كه آقاي زنگنه براي تصدي وزارت نفت براي كابينه دولت يازدهم به مجلس معرفي شده بود، آقاي روحاني در مجلس و در دفاع از زنگنه قسم جلاله خورد كه موضوع كرسنت را ظرف سه ماه حل‌وفصل كند. طرحي كه روز گذشته به هيئت‌رئيسه پارلمان تقديم شد در راستاي بي‌نتيجه ماندن بحث قرارداد كرسنت بود. ابوترابي با بيان اينكه در هر نقطه از دنيا اگر 18 ميليارد دلار ظلم فاحش به اين صورت اتفاق مي‌افتاد كل دولت بايد عدم كفايتش اعلام مي‌شد، اظهار داشت: برخي از نمايندگان بر اين اعتقاد هستند در اين قضيه بايد رئيس‌جمهور پاسخگو باشد.

ورود كميسيون امنيت ملي به مذاکره دولت با اروپا

سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: با توجه به دستور رئيس مجلس، كميسيون امنيت ملي در جريان سفرها و مذاكرات دولت درباره برجام قرار خواهد گرفت و در نهايت به صحن گزارش مي‌دهد.
سيدحسين نقوي حسيني در گفت‌وگو با خانه‌ملت، با اشاره به دستور رئيس مجلس به كميسيون امنيت ملي مبني بر پيگيري آينده سند هسته‌اي كشور بعد از خروج برجام گفت: بر همين اساس كميسيون امنيت ملي تصميم دارد اقدامات دولت در اين زمينه را پيگيري كند. نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به جلساتي كه كميسيون امنيت ملي با مسئولان وزارت خارجه و سازمان انرژي اتمي داشته است، بيان كرد: قرار بود روز يك‌شنبه جلسه‌اي با ظريف داشته باشيم كه وي مأموريتي براي همين موضوع از سوي دولت داشت و به روسيه و چين سفر كرده بود از اين رو معاون سياسي وي آقاي عراقچي و ساير مسئولان وزارت امور خارجه به كميسيون آمده و مفصل روي برجام صحبت شد. وي افزود: كميسيون امنيت ملي اين نكته را به عراقچي تذكر داد كه به خاطر مأموريتي كه رئيس مجلس به كميسيون امنيت ملي براي پيگيري برجام بعد از خروج امريكا داده، اين كميسيون بايد در جريان كل مذاكرات، سفرها و نتايج آن از سوي وزارت خارجه و ساير دستگاه‌ها باشد تا بتواند گزارش‌هاي خود را به صحن علني ارائه كند.
نقوي حسيني ادامه داد: بر همين اساس صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي كشور نيز به همراه معاونان روز گذشته به جلسه كميسيون امنيت ملي آمد و پيرامون موضوع برجام مفصل صحبت شد كه تكليف سند هسته‌اي بعد از خروج امريكا از برجام چيست. سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس در پايان خاطرنشان كرد: در حال حاضر دستور كار كميسيون براي اجراي دستور رئيس مجلس، پيگيري مستمر اقدامات دولت در خصوص آينده برجام بعد از خروج برجام از اين سند است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار