کد خبر: 907005
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مديركل امور اقتصادي و دارايي استان اردبيل از اعلام آمادگي 12 شركت خارجي براي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف صنعتي و توليدي اين استان خبر داد.

هاشم مظفري گفت: سه مورد از اين سرمايه‌گذاري‌ها با ارزش بيش از 8/1 ميليون دلار به تصويب هيئت سرمايه‌گذاري خارجي وزارت امور اقتصادي و دارايي رسيده و بقيه نيز در مرحله بررسي است.

وي افزود: اين سرمايه‌گذاران خارجي كه با سرمايه اوليه ثبت شده از كشور روسيه 500 هزار دلار، چين با 650 هزار دلار و فرانسه با 650 هزار دلار وارد استان شدند مي‌توانند علاوه بر ايجاد رونق در بخش توليد به افزايش اشتغال در استان نيز كمك كنند.

نايب رئيس مركز خدمات سرمايه‌گذاري استان اردبيل بيان كرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوي دستگاه‌هاي اجرايي در جهت شناساندن قابليت‌هاي سرمايه‌گذاري اردبيل اميد مي‌رود در سال‌هاي آتي حضور سرمايه‌گذاران خارجي در استان افزايش يابد.

وي اضافه كرد: استان اردبيل داراي ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي بسياري براي سرمايه‌گذاري در زمينه‌هاي مختلف است كه براي استفاده از اين قابليت‌ها از نيروهاي جوان و كاري مستعد استفاده مي‌شود.

مظفري گفت: استفاده از ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف گردشگري، خدماتي، كشاورزي و صنعتي داراي اهميت بيشتري است و اميد است با استفاده از اين قابليت‌ها بخش اقتصادي استان را با توسعه روز افزون روبه‌رو شود.

وي با اشاره به اهميت شناسايي مشوق‌هاي سرمايه‌گذاري در استان افزود: به لحاظ معرفي ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در مناطق مختلف استان بايد استفاده از منابع اطلاعاتي لازم و امكان‌سنجي‌ها مبناي كار قرار گيرد تا بتوان شاهد حضور سرمايه‌گذاران در اردبيل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار