کد خبر: 907004
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
يك هزار و ۲۰۰ روحاني و مُبلغ ديني طي ماه مبارك رمضان سال‌جاري به نقاط مختلف استان مركزي اعزام شدند.

 حجت‌الاسلام صفر قربانپور مديركل تبليغات استان مركزي در همايش طلايه داران تبليغ كه در آستانه ماه مبارك رمضان در اراك برگزار شد با اعلام اين خبر گفت: از يك هزار و ۲۰۰ مُبلغ ۵۰ نفر از خواهران، ۳۵۰ نفر از دفتر تبليغات اسلامي و ۸۰۰ نفر هم از استان قم مي‌باشد.

وي افزود: براي ماه مبارك امسال پيش‌بيني شده كه تبليغات در پارك‌ها، مجتمع‌ها، مساجد، حسينيه‌ها و ديگر مراكز عمومي انجام شود، تحقق اين برنامه نيازمند هم افزايي است و با وجود اين نيروي ارزشمند عظيم فكري و تبليغي اميدواريم شرايط مطلوب تبليغ فراهم شود.

مديركل تبليغات استان مركزي خاطرنشان كرد: ماه مبارك رمضان‌ ماه دعوت است، ماه خواندن مردم در پيشگاه خداوند عالم براي انجام تكاليف است، براي پاكسازي و براي بهينه‌سازي زندگي، براي عروج كه دعوت اين كار در درجه اول بر عهده علما است و از سوي ديگر علما دفاع كنندگان از دين خدا هستند.

وي ادامه داد: در كل هدف اين است جامعه را به سمت مباني اعتقادي و ديني هدايت كنيم. ماه شريف رمضان و نزول قرآن كريم بهترين شرايط را براي اين اهداف رقم زده كه بايد اين فرصت را غنيمت بشماريم و از اين زمان براي هدايت به سمت مباني ديني و اعتقادي استفاده كنيم.

قربانپور گفت: در شرايط فعلي فضاي اجتماعي آسيب ديده، خانواده‌ها دچار مشكل هستند، نگراني‌ها روبه افزايش است. درصد باور اجتماعي به حداقل رسيده، يعني باورهاي اعتقادي ضعف پيدا كرده و گرايش‌هاي انحرافي در حال افزايش است. قطعاً علماي گرانقدر در اين ارتباط بايستي حركت بيشتري را داشته باشند و اقدامات مؤثرتري انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار