کد خبر: 906927
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی اردبیل با مشارکت بخش خصوصی قوت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه هم‌اندیشی با عوامل عمرانی شهرداری اردبیل اظهار داشت: با توجه به محدودیت فصل کاری و لزوم شروع کارهای عمرانی مصوب سال 97 و همچنین بنا به استخراج بهای اکثریت آیتم‌های عمرانی، ضروری است عوامل عمرانی در شروع عملیات اجرایی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر تسریع در مراحل انعقاد قراردادهای عمرانی گفت: در مدیریت مناطق و سازمانها باید مدیریتهای مرتبط هماهنگی لازم را با اعضای کمیسیون معاملات شامل حوزه‌های بازرسی، مالی، کارپردازی، حراست و عمران داشته باشند.

شهردار اردبیل به ضرورت انجام اقدامات لازم به منظور تکمیل شدن کارهای عمرانی نیمه تمام اشاره کرد و افزود: پروژه‌هایی که ضرورت دارد در اولویت قرار گیرند در دستور کار قرار گرفته است.

لطف‌اللهیان در خصوص افزایش کیفی کارهای عمرانی بیان کرد: می‌توان با بهبود روش‌ها و کنترل دقیق اقدامات لازم را انجام داد و از آن جایی که در مدیریت جدیدالتاسیس شهرداری منطقه 5 احتمال برخی مشکلات وجود دارد، می‌توان به منظور تسریع در روند اجرایی از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کرد.

وی به ارائه آمار روزانه، هفتگی و ماهانه کارهای عمرانی در اسرع وقت اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی در شهر تا آغاز تعطیلات تابستان باید به اتمام برسد.

شهردار اردبیل افزود: تفکیک مدیریت کارها در پروژه‌هایی که هم پوشانی دارند هماهنگی لازم با سازمان فضای سبز به منظور رعایت حریم فضای سبز و اتمام پروژه‌ها در اولویت قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر