کد خبر: 906854
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به رشته‌های مهارتی تأکید کرد.

بیت‌الله عبداللهی  در مراسم معرفه و تودیع رئیس دانشگاه آزاد اهر اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دانشگاهیان به عنوان نخبگان علمی کشور مسوولیتی ویژه در این زمینه دارند که با بهره‌مندی از برنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی در رسیدن به اهداف خودکفایی کشور قدم بردارند.

وی گفت: دکتر جوانپور که خود از چهره‌های با تجربه دانشگاهی کشور است، انتظار داریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را در مسیر رشد و تعالی کمک کنند.

وی یکی از مسائل اساسی و مهم کشور را مشکل اشتغال و بیکاری جوانان ذکر کرد و افزود: باید در ریشه کنی معضل بیکاری جوانان به‌خصوص جوانان تحصیل‌کرده تلاش کنیم.

عبداللهی یادآور شد: اگر تحصیلات دانشگاهی همراه با مهارت و تجربه‌اندوزی باشد، قطعاً در حوزه‌کاری خود موفق خواهد بود و معتقدم تحصیل و تجربه و مهارت در کنار هم موجب پیشرفت و توسعه در تمام زمینه‌ها خواهد بود حتی به نظرم در مدیریت خانواده و خانه‌داری نیز بانوانی که تحصیلات عالیه دارند قطعاً موفق عمل خواهند کرد.

این نماینده مجلس در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به فضای مناسب و امکانات و ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از مسوولان استانی و کشوری این دانشگاه خواست با ارائه تمهیدات و تسهیلات لازم زمینه را برای استفاده بهینه و به نفع دانشگاه فراهم کنند تا پیش از این شاهد پیشرفت در دانشگاه آزاد اهر باشیم.

وی در قسمتی از سخنان خود به معدن مس انجرد و فعالیت‌های انجام شده اشاره کرد و افزود: اگر مس انجرد در این شهرستان نبود قطعاً شاهد کلنگ‌زنی هتل 5 ستاره نیز در اهر نبودیم و ان‌شاءالله اکثر معادن دیگر نیز رشد خواهد کرد و شاهد تحولی عظیم در حوزه صنعت و معدن باشیم.

عبداللهی در این جلسه با تقدیر از خدمات نادر اسدی رئیس سابق واحد اهر گفت: انتظار داریم از تجربیات ارزشمندشان در پست‌های دیگر استفاده شود و برای ابراهیم قربانی‌کلهر رئیس جدید این واحد دانشگاهی که یک نیروی بومی و آشنا به منطقه است، آرزوی موفقیت کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیازمند مدیران جهادی و انقلابی است

امام جمعه اهر تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند تفکری جهادی، متعهد، مستقل و انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: ضرورت دارد با وحدت، همدلی و تلاش مضاعف دست در دست هم با همراهی و تعامل بیشتر در پیشبرد اهداف والای نظام و انقلاب اسلامی قدم‌های موثری برداریم.

وی گفت: این دانشگاه به علت اینکه از دانشگاه‌های مطرح استان است، ضرورت دارد با کمک مردم و مسوولان با تعامل ویژه‌ای که مسوولان دانشگاه با سایر ادارات دارند شاهد رشد و توسعه بیشتر این دانشگاه باشیم.

این مقام مسوول بر ضرورت ترویج ارزش‌های والای اسلامی و بهره‌مندی از نیروهای متعهد و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلام را یادآور شد.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود بر تنوع بخشی رشته‌های دانشگاهی و توسعه اقتصاد دانش بنیان در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: باید با پرهیز از تفرقه و تشتت در راستای پیشرفت دانشگاه و همکاری تمام اساتید، نخبگان و فعالان دانشگاهی قدم‌های اساسی برداریم.

حاجی‌زاده گفت: بزرگ‌ترین نقطه قوت شهرستان وحدت بین مسوولان ارشد شهرستان است که امیدواریم با تداوم این وحدت و همدلی بتوانیم برای توسعه عمران و آبادانی منطقه زیبای ارسباران و شهرستان اهر گام‌های موثری برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر