کد خبر: 906741
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
700 روستا از يك هزار روستاي استان گلستان، از اينترنت برخوردار هستند.

مديرمخابرات منطقه گلستان با اعلام اين خبر گفت: 27 ارديبهشت ماه، روزجهاني مخابرات و جامعه اطلاعاتي نامگذاري شده و همه ساله به اين مناسبت، از سوي اتحاديه بين‌المللي مخابرات شعاري را در اين راستا نامگذاري و عنوان مي‌نمايند.

شهمرادي افزود: شعار امسال روز جهاني مخابرات، «فراهم‌سازي امكان استفاده مثبت از هوش مصنوعي براي همه» نامگذاري شده است.

مدير مخابرات منطقه گلستان به اهميت حوزهICT (فناوري اطلاعات و ارتباطات) اشاره كرد و ادامه داد: امروزه حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات در همه ابعاد زندگي بشريت نقش بسزايي دارد و مي‌توان گفت كه ICT، پيشران توسعه در همه جوامع بشري بوده است.

وي گفت: امروز بدون ارتباطات و اطلاعات يا بگوييم بدون مخابرات، به جرأت مي‌توان ادعا كردكه همه ابعاد زندگي بشريت مختل خواهد شد.

مديرمخابرات منطقه گلستان افزود: امروز نقش، ICT در توليد و اشتغال بركسي پوشيده نيست و امروزه معضل اشتغال، به عنوان بزرگ‌ترين معضل جامعه محسوب مي‌شود، به ادعاي ما، يكي ازحوزه‌هايي كه مي‌تواند در حل معضل بيكاري و اشتغال كشور نقش بسزايي داشته باشد، حوزهICT است.

شهمرادي ادامه داد: بسياري از مشاغلي كه به سرمايه‌گذاري بالايي نياز ندارند، در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات وجود دارد و در همين استان ما قدم‌هاي بسيار خوبي در اين راستا برداشته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار