کد خبر: 906648
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اگر خود را مکلف به ادامه راه امام می‌دانیم، لازم است راه، روش، اهداف و وصیت‌نامه الهی و سیاسی به یادگار مانده ایشان را برای نسل‌های بعدی تبیین کرده و جامعه را آگاه کرد.

رحیم شهرتی‌فر در نشست سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد با بیان اینکه همه‌کسانی که زیرسایه نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند مخصوصاً کسانی که عهده‌دار مسؤولیتی هستند، همه وام‌دار حضرت امام(ره)  و خون شهدا هستیم، اظهار داشت: بر همین اساس باید در راستای انجام وظایف خود احساس مسوولیت بیشتری داشته و در خصوص مراسم این روزها با تمام توان تلاش کنیم.

وی افزود: در تاریخ شیعه مجتهدان بسیاری بودند که در جای خود باید به نیکی از آنها یاد کرد اما حضرت امام خمینی (ره) ویژگی‌های خاصی داشتند و لقب‌ها و عناوین بسیاری همچون احیاگر بزرگ تفکر اسلامی در قرن حاضر به ایشان داده‌ شده بود اما بهترین عناوین این بوده حضرت امام(ره) برای جامعه مسلمین عزت‌آور بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: پس از دوره انحطاط مسلمین که قرن‌ها ادامه داشت، حضرت امام خمینی (ره) پیام‌آور عزت مسلمین بودند و مسلمین خود را عزیز احساس کردند.

وی بیان کرد: از جمله پیام‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دعوت جامعه اسلامی به وحدت بود، حضرت امام(ره) توجه جامعه را در محور وحدت به دیانت سوق داد.

شهرتی‌فر تأکید کرد: با توجه به این موضوع، اگر خود را مکلف به ادامه راه آن عزیز می‌دانیم لازم است راه، روش، اهداف و وصیت‌نامه الهی و سیاسی به یادگار مانده حضرت امام خمینی (ره) را برای نسل‌های بعدی تبیین کرده و جامعه را آگاه کرد.

وی با اشاره به تقارن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ماه رمضان و شب‌های قدر، روز قدس و انتخاب رهبر معظم انقلاب سلامی به‌عنوان خلف صالح برای سکان‌داری انقلاب اسلامی گفت: همه این مسائل موجب شده تا فرصتی بسیار مناسب به وجود بیاید و وظیفه‌ای جدی‌تر بر عهده همه مسوولان قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرق بابیان اینکه فضاسازی محیطی باید متناسب با شب‌های شهادت مولای متقیان(ع)، سوگواری ارتحال حضرت امام (ره) و انتخاب حضرت آقا به رهبری لحاظ شود،گفت: همچنین با توجه به برگزاری مراسم‌ مختلف در این شب‌ها در نقاط مختلف استان، صداوسیمای استان تنها به پخش گزارش مراسم‌ مصلا حضرت امام خمینی (ره) تبریز اکتفا نکند.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام در بین سخنرانی‌های مختلف آثار امام و فرازهای مهم وصیت‌نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی(ره) باید هر روز تکرار شود.

شهرتی‌فر با اشاره به شرایط موجود در منطقه، جهان و عهدشکنی همچنین خروج رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا از برجام و نقض معاهدات بین‌المللی و شادمانی حامیان آمریکا در منطقه افزود: با توجه به این موضوع، اهمیت روز قدس سال‌جاری بیش‌ازپیش بوده و باید عکس‌العمل منطقی و پاسخی درخور را به جهانیان نشان بدهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر