کد خبر: 906554
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری نیز با رصد دقیق و حضور مقتدرانه پلیس در محورهای مواصلاتی استان ارزش کالای‌های قاچاق مکشوفه به ۵۳ میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰۰ در صد افزایش داشته است.
حمیرا رحیمی

سردار غلامعباس غلامزاده  در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای اجرایی شدن شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری قاطعانه و با تمام توان دو راهبرد مهم تامین امنیت سرمایه گذاری اقتصادی و برخورد با قاچاق کالا را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به لزوم مشارکت همگانی در برخورد با قاچاق کالا افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده نیروی انتظامی استان در نظر دارد با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی و مشارکت دیگر دستگاه به طور موثر مقابله فراگیر با ترانزیت و ورود کالای قاچاق به استان را را اجرایی کند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ارتقاء سطح آموزش، دانش انتظامی و توان عملیاتی کارکنان و همچنین برنامه ریزی و اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی در حوزه قاچاق کالا و ارز را از دیگر برنامه‌های مهم پلیس استان برشمرد و بیان کرد: با استفاده از تجربیات ارزنده همکاران در سنوات گذشته و رصد اطلاعاتی دقیق، اقدامات مهمی در سال جاری برای برخورد با باندهای عمده قاچاق کالا صورت خواهد گرفت.

غلامزاده با اشاره به اقدامات گسترده نیروی انتظامی استان در سال گذشته برای برخورد با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در سال گذشته با انهدام 13 باند عمده و توقیف 500 دستگاه خودرو بیش از 401 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد.

وی پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا را از اولویت‌های اساسی پلیس استان عنوان کرد و گفت: در سال جاری نیز با رصد دقیق و حضور مقتدرانه پلیس در محورهای مواصلاتی استان ارزش کالای‌های قاچاق مکشوفه به 53 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 100 در صد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با تقدیر از تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی استان با پلیس برای برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا ضمن تاکید بر ادامه این امر تصریح کرد: حضور مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در محورهای مواصلاتی استان نظارت مستمر بر فعالیت‌های صنوف و وضع مجازات‌های سنگین برای قاچاقچیان کالا از عوامل مهم در پیشگیری از این معضل اقتصادی و کمک به اشتغال و رونق تولید خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها